همایش «دیده‌بان صبح» در یزد برگزار شد

همایش «دیده‌بان صبح» به مناسبت شهادت شهید «غلامرضا رهبر» از فعالان رسانه‌ای دفاع مقدس و روز بسیج رسانه در سازمان بسیج هنرمندان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵ - 13January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، همایش «دیده‌بان صبح» به مناسبت شهادت شهید «غلامرضا رهبر» از فعالان رسانه‌ای دفاع مقدس و روز بسیج رسانه در سازمان بسیج هنرمندان یزد برگزار شد.

«علی‌محمد پارسائیان» رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «غلامرضا رهبر» اظهار داشت: غلامرضا رهبر نخستین خبرنگار شهید و اولین گزارشگر شهید صدا و سیمای ایران در جنگ است که آخرین گزارش وی از عملیات کربلای ۵ شنیده شد و رسالت بسیار خوبی را در بازگو کردن روایات جنگ داشتند. 

وی افزود: انشالله با تأسی از این شهید بزرگوار راه این شهید را ادامه بدهیم. قلمی که در دست ماست ابزار سعادت ما شود و در روز واپسین برای شهدایی که رفتند باعث سرافرازی ما شود.

پارساییان با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که اهمیت دارد بحث جهاد تبیین است ادامه داد: تبیینی که دستاوردهای انقلاب را روشن کند و ما را در خط اول نبرد رسانه ای قرار دهد. یکی از تأکیداتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند این است که امید را در جامعه تزریق کنیم. دشمن به دنبال القای بحث ناامیدی و ناکارآمدی در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد با اشاره به وظایف رسانه‌ها اذعات داشت: رسانه‌ها وظایفی دارند که حقوق مردم را تبیین کنند و بحث مطالبه‌گری را در جامعه القا کنند. بسیج رسانه با برگزاری جشنواره‌ها سعی می‌کند رسانه‌ها را به سمت تولید محتوای جذاب هدایت کند و همه در این زمینه باید باهم همکاری داشته باشیم تا این مهم محقق شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها