جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد:

سردار «سلیمانی» تمام عمر خود را برای خدا صرف کرد

سردار «زارع کمالی» گفت: سردار «سلیمانی» فرمانده‌ای بود که تمام عمر خود را برای خدا صرف کرد و خدا به زیبایی خریدار وی بود.
کد خبر: ۵۰۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ - 13January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، همایش «دیده‌بان صبح» به مناسبت شهادت شهید «غلامرضا رهبر» از فعالان رسانه‌ای دفاع مقدس و روز بسیج رسانه در سازمان بسیج هنرمندان یزد برگزار شد.

سردار «حسین زارع کمالی» جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در این همایش با بیان اینکه رسانه‌ها بیشترین نقش را در نشر ارزش‌های دفاع و انقلاب اسلامی دارند اظهار داشت: رسانه‌ها بیشترین نقش را در بالابردن سطح آگاهی و معرفت مردم عزیز دارند. 

وی ادامه داد: رسانه با امکانات و توانی که داشت حداکثر استفاده را چه در بحث بیماری کرونا و چه در ایام الله های مختلف خوب عمل کردند.

سردار زارع کمالی با اشاره به قیام مردم ایران افزود: رسانه‌ها امروز بزرگترین مأموریت را دارند که در جنگ پنجم بیشترین مسئولیت را دارند که دی ماه پر از حوادث است، یادآور قیام مردم است که باعث شده انقلاب اسلامی جلو بیفتد.

وی با اشاره به گرامیداشت دهه بصیرت ادامه داد: در این دهه ما برائت می‌جوییم از فتنه گران داخلی و خارجی و تجدید میثاق می‌کنیم با ولی امیر مسلمین در دی ماهی که شهادت حضرت زهرا (س) را داشتیم.

سردار زارع کمالی افزود: اگر ما می‌خواهیم سعادتمند می‌شویم باید از شهادت بی‌بی دو عالم درس بگیریم. 

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد افزود: امنیت امروز جهان اسلامی مدیون تلاش‌های سردار «قاسم سلیمانی» و همرزمانش است. سرداری که باید در دلایل به شهادت رساندن ایشان دقت کنیم. بسیاری از مواقع هزینه سازش بیشتر از مقاومت است.

وی ادامه داد: امروز نقش شما اصحاب رسانه در تبیین این مکتب حساس و بزرگ است که در آینده بحث‌های دیگری از مکتب بیرون نیاید. بعضی از اتفاقات را وارونه به مردم نشان ندهند. مکتبی که برگرفته از مکتب فاطمی بود و مهمترین نماد آن مقابله در برابر استکبار جهانی است و معنویت و هدایت و ولایت مداری بود. 

سردار زارع کمالی بیان کرد: سردار سلیمانی فرمانده‌ای بود که تمام عمر خود را برای خدا صرف کرد و خدا به زیبایی خریدار وی بود. اگر بخواهیم بُعد معنویت ایشان را بگوییم سرداری که در همه بعدها پیشقدم بود. امروز بسیاری از برکاتمان را در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی و ... مدیون ایشان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ابتدا و انتهای مأموریت سردار سلیمانی هیچ فرقی نداشت و پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاد که برای آن قیام کرد و در عمل ولایتمدار بود.

سردار زارع کمالی بیان داشت: وظایف رسانه شناساندن مکتب سردار به مردم است. استکباری که دست آن به خون هزار شهید گلگون کفن این انقلاب آلوده است همان استکباری است که القای «ما نمی‌توانیم» را به مردم تلقین می‌کند و یاس و ناامیدی را در جامعه نشر می‌دهد. باید دشمنان خود را بشناسیم و راه‌های مقابله با آنها را خوب بدانیم و در این مسیر ثابت قدم بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها