فرماندار ویژه آبادان:

موزه دفاع مقدس آبادان تداعی کننده غرور ملی و حماسی ملت ایران است

عباسپور گفت: هر فردی و هر گردشگری که پایش را در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان، این مقام و مکان مقدس بگذارد غرور ملی و حماسه مقاومت برایش معنا پیدا می کند.
کد خبر: ۵۰۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 14January 2022

موزه دفاع مقدس آبادان تداعی کننده غرور ملی و حماسی ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «احسان عباسپور» سرپرست فرمانداری ویژه آبادان امروز با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان با قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در این بازدید که به دعوت سرهنگ پاسدار «سعید صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان صورت گرفت از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد و در جریان مشکلات این موزه بکر دوران دفاع مقدس قرار گرفت.

فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر لزوم بهینه سازی کامل این موزه در جهت ایجاد بستر‌های لازم گردشگری و روایتگری دفاع مقدس اظهار داشت: هر فردی و هر گردشگری که پایش را در این مقام و مکان مقدس بگذارد غرور ملی و حماسه مقاومت برایش معنا پیدا می‌کند.

وی افزود: مردم آبادان و خرمشهر از بهترین یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند که می‌توانند روایتگران ارزشمند شهادت و ایثار لقب بگیرند.

عباسپور تصریح کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که کار‌های عقب افتاده موزه دفاع مقدس آبادان که از بهترین و بکرترین موزه‌های دفاع مقدس کشور بوده و در مکانی بی نظیر در کنار اروند خروشان بنا شده است را به اتمام برسانیم تا بتواند به بهترین نحو میزبان خوبی برای مردم ولایت مدار ایران اسلامی در قالب گردشگران، کاروان‌های راهیان نور و همچنین برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی منطقه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار