امام جمعه خرمشهر:

غیرت دینی در وجود ملت ما نهادینه شده است

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت: غیرت دینی در وجود ما نهادینه شده و ما به دشمنان هشدار می دهیم که اگر بخواهند مجددا این مردم را امتحان کنند مردم با تیشه غیرت دینی ریشه آنها را خواهند زد.
کد خبر: ۵۰۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 14January 2022

غیرت دینی در وجود ملت ما نهادینه شده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» امام جمعه خرمشهر امروز در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته خرمشهر در مسجد جامع به معارفه فرمانده نیروی انتظامی جدید خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: در ابتدا از نیروی انتظامی شهرستان می خواهیم که جلوی سرقت‌های متوالی گرفته شود.

وی افزود: متاسفانه امروز مردم احساس می کنند پناهی در مقابل سارقان ندارند و همچنین جمع آوری سلاح و برخورد قاطع با افرادی که آسایش مردم را سلب کرده اند از خواسته‌های مردم است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور برخورد با تخلفاتی که به زندگی مردم آسیب‌زده را خواسته‌های دیگر مردم خرمشهر بیان کرد و گفت: امید است با هم افزایی شورای تامین و دیگر مسئولان و نیروی انتظامی شاهد برچیدن پدیده های شوم باشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم یادآور شد: مقام معظم رهبری مردم ایران اسلامی را غیور به غیرت دینی و انقلابی معرفی کردند و این واقعیت محض است چرا که مردم ایران اسلامی غیرت انقلابی دارند.

امام جمعه خرمشهر دفاع مقدس و ایستادگی مردم در برابر فتنه‌ها در دوران انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های ملت بیان کرد و متذکر شد: غیرت دینی در وجود ما نهادینه شده و ما به دشمنان هشدار می دهیم که اگر بخواهند مجددا این مردم را امتحان کنند مردم با تیشه غیرت دینی ریشه آنها را خواهند زد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور افزود: به اقتضای غیرت دینی خطاب به مسئولان، این که فضای مجازی را کنترل کنند و شبکه اطلاعات ملی را ایجاد کنند چرا که مقام معظم رهبری از این موضوع گله مند هستند و باید راه اندازی این شبکه مدیریت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها