امام جمعه دزفول مطرح کرد؛

ترس قاتلان حاج «قاسم سلیمانی» از مواضع محکم رئیس جمهور

قاضی دزفولی گفت: مواضع محکم رئیس جمهور در مورد قاتلان حاج «قاسم سلیمانی» ترس در دل دشمنان انداخت‌.
کد خبر: ۵۰۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ - 14January 2022

مدیران لیبرالی برای مردم‌ مشکل ایجاد می‌کنند و باید کنار گذاشته شوندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید محمدعلی قاضی دزفولی» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار داشت: رییس پلیس راهور کشور پس از تصادف زنجیره ای جاده بهبهان، اهواز سریعا اعلام‌کرد که خودروسازان باید دادگاهی شوند چراکه کیسه‌های هوای هیچ‌ یک از خودروها در این حادثه باز نشده است.

وی افزود: متاسفانه خودروسازان با سو استفاده از ممنوعیت ورود خودروهای خارجی برای حمایت از تولید داخل هر لگنی را با هر قیمتی به مردم عرضه می‌کنند.

امام جمعه دزفول از شورای نگهبان خواست ضمن درنظر گرفتن تولید داخلی شرایط را برای رضایت مردم هم فراهم کند.

قاضی دزفولی گفت: واردات خودرو باید با هدف ارتقای کیفیت خودروهای داخلی انجام شود ضمن این که ورود خودروهای گرانقیمت هم ضرورتی ندارد.

خطیب جمعه دزفول با قدردانی از زحمات شبانه روزی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کشور بیان کرد: مواضع محکم رییس جمهور درمورد قاتلان حاج «قاسم سلیمانی» ترس در دل دشمنان انداخت‌.

امام جمعه دزفول با بیان این که وزرا و استانداران باید به خود تکانی دهند، متذکر شد: مدیران لیبرالی برای مردم‌ مشکل ایجاد می‌کنند و باید کنار گذاشته شوند ضمن این که باید از مماشات با مدیران فشل خودداری شود.

وی با اشاره به این که برخی به دنبال ایجاد نارضایتی در کشور هستند، افزود: با گذشت زمان و از دست رفتن رضایتمندی مردم با مشکل مواجه می‌شویم.

قاضی دزفولی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص غیرت دینی و انقلابی، جنگ نرم و وحدت گفت: کلیدواژه غیرت دینی در این فرمایشات ۱۵ بار تکرار شده که نشان می‌دهد این کلیدواژه عامل موفقیت ملت ایران است.

امام جمعه دزفول با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، انقلابی دینی و نه سکولار بود، افزود: مردم‌ ایران دین و اسلام را می‌خواستند لذا عالم دینی می‌توانست مردم را علیه رژیم طاغوت بسیج کند نه روشنفکر غربی. امام خمینی (ره) یک عالم دینی بود که توانست نظام ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را با پشتیبانی مردم کنار بزند.

وی با اشاره به حرکت خودجوش ۹ دی که عامل آن غیرت دینی مردم ایران بود، بیان داشت: مردم‌ وقتی جسارت اغتشاشگران به امام حسین (ع) را دیدند وارد صحنه شدند. اهل فکر و قلم باید در برابر حساسیت و غیرت زدایی مردم از اصول و مبانی اسلام بایستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار