امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

ارتقای سطح معیشت مهمترین خواسته‌ مردم از دولت است

ماموستا «مرادی» گفت: رفع معضل بیکاری و ارتقای سطح معیشت مردم از مهمترین مطالبات مردم از دولت سیزدهم و استاندار جدید است.
کد خبر: ۵۰۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ - 14January 2022

رفع معضل بیکاری و ارتقای سطح معیشت مردم از مهمترین خواسته‌ها دولت سیزدهم استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع شافعی برگزار شد اظهار داشت: استان کرمانشاه با دو میلیون جمعیت و۳۷۱کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در سال های اخیر از بیکاری رنج می‌برد و براساس آمارهای رسمی همواره جزو سه استان اول در زمینه نرخ بیکاری است.

وی بیان کرد: با وصف جایگاه خاص استان در دوران دفاع مقدس و ادای دین مردم نسبت به انقلاب و نظام لازم است توجهات هرچه بیشتر انجام شود تا مشکلات و معضلات استان حل شود.

ماموستا مرادی گفت: به کارگیری افراد نخبه، متخصص و مدیران توانمند، جذب سرمایه گذاری و ایجاد شغل و راه اندازی کارخانه های مختلف و تلاش در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از تقاضاهای مردم استان علی الخصوص جامعه اهل سنت استان از مسوولان است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه با قدردانی از رئیس جمهور در انتخاب استاندار بومی برای استان کرمانشاه، گفت: رفع معضل بیکاری و ارتقای سطح معیشت مردم از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات مردم استان کرمانشاه از دولت سیزدهم و استاندار جدید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار