امام جمعه اسلام آباد غرب:

موفقیت دولت سیزدهم در قطع کردن دست افراد بدون شایستگی است

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: کلیدواژه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی «غیرت دینی» است، غیرت دینی یعنی اینکه در برابر مسائلی که شرع مقدس، سیاست، اقتصاد و .. بی تفاوت نباشیم.
کد خبر: ۵۰۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ - 14January 2022

موفقیت دولت سیزدهم در قطع کردن دست نفوذی‌ها، افراد بدون شایستگی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «سید روح الله زمانی موسوی» امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب  امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) اظهار داشت: ادبی که حضرت عباس (ع) در مقابل امام حسین (ع) نشان داد تبلوری بود از ادبی که مادرش در برابر فرزندان حضرت زهرا (س) داشتند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبری در هفته گذشته به مناسبت ۱۹ دی، افزود: حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: کلیدواژه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی «غیرت دینی» است، غیرت دینی یعنی اینکه در برابر مسائلی که شرع مقدس، سیاست، اقتصاد و .. بی تفاوت نباشیم.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: میان غیرت دینی و جهاد تبیین یک در هم تنیدگی وجود دارد که تبیین را باید با غیرت انجام داد و غیرت دینی بدون تبیین و تبیین بدون غیرت نتیجه لازم را نخواهد داشت.

موسوی گفت: موفقیت دولت سیزدهم در قطع کردن دست افراد بدون شایستگی است که با لابی‌گری مسئولیتی را تصاحب می‌کنند. ولت بدون در نظر گرفتن تسویه حساب‌ها باید یک خانه تکانی اساسی کند.

وی بیان کرد: اگر انقلاب بخواهد در گشایش اقتصادی و بزرگ شدن سفره‌های مردم توفیقی داشته باشد باید تکلیف خود را با کسانی که سد راه مردم هستند و توانایی کار ندارند روشن کند و دست آنها را از تصدی گری‌ها و سیاست کوتاه کنید.

موسوی گفت: ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی با هدف بهتر شدن وضعیت مردم اختصاص یافت اما در ادامه همه سود آن وارد جیب دلالان شد و انجام سیاست حذف ارز دولتی تورم چند درصدی را به همراه خواهد داشت اما لازم است که مردم به دولتمردان اعتماد کنند تا دولت بتواند غدد چرکین را از بدنه کشور جدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها