امام جمعه مهریز:

غیرت دینی عامل نجات کشور است

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» گفت: غیرت دینی نعمتی از سوی خداوند و عامل حفظ احکام دینی و راه نجات کشور است.
کد خبر: ۵۰۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹ - 14January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه این هفته نمازجمعه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم رهبری که در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره داشتند، غیرت دینی است و در این‌ زمینه به ملت‌ها اتمام حجت کرده‌اند و آن را راه نجات کشورها می‌دانند.

وی افزود: افرادی که از کشور خود در مقابل ظلم دفاع می کنند و از کشور در برابر تهدیدات سخت و برای تمامیت ارضی دفاع می کنند، غیرت ملی دارند و نترسیدن از تهدیدات دشمنان و تسلیم نشدن در برابر زورگویی‌ها نیز غیرت سیاسی است.

محی الدینی عنوان کرد: حریم خصوصی خانواده برای یک مرد باید مهم قلم داد شود و اگر در این مورد بیشتر غیرت به خرج داده می شد، نتیجه آن این بدحجابی ها و ولنگاری ها در جامعه نبود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به غیرت انقلابی اشاره و تصریح کرد: حفظ ارزش‌های انقلابی در آستانه دهه فجر از واجبات است و نباید به افراد سودجو اجازه دهیم که خدمات انقلاب و مبانی انقلاب را وارونه جلوه دهند.

محی الدینی گفت: غیرت دینی یعنی ایستادن در مقابل هرگونه تهدید مربوط به مسائل دینی که مهم‌ترین مسئله هر کشوری است و اکنون دشمنان دقیقاً روی این نقطه متمرکز شده‌اند و راه نجات ملت‌ها غیرت دینی خواهد بود.

وی بیان کرد: در فضای مجازی حرمت‌ها شکست شده و تصاویر خصوصی و خانوادگی بدون هیچ حد و مرزی به نمایش گذاشته می‌شود و این خلاف غیرت دینی و خانوادگی است.

محی‌الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته شوراهای آموزش‌وپرورش افزود: بدون شک آموزش‌وپرورش مهم‌ترین ارگان در تعلیم و تربیت اسلامی است.

وی ادامه داد: تلاش دشمن در از بین بردن این نهاد بسیار زیاد است لذا آموزش‌وپرورش باید برنامه‌های فرهنگی و خوراک‌های ارزشی در زمینه تعلیم و تربیت بر اساس منشور منظمی را ارائه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار