برگزاری یادواره سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه علم و هنر یزد + پوستر

مراسم یادواره سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه علم و هنر سه شنبه ۲۸ دی بعد از نماز مغرب و عشاء در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ - 14January 2022
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم یادواره سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه علم و هنر سه شنبه ۲۸ دی بعد از نماز مغرب و عشاء در یزد برگزار می‌شود.
 
مراسم یادواره‌ سالگرد تدفین این شهید با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران، مسئولان و دانشجویان و مردم ولایتمدار استان در جوار آرامگاه این شهید گرانقدر به آدرس یزد - میدان عالم - انتهای بلوار شهدای گمنام - دانشگاه علم و هنر برگزار می‌شود.
 
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام «مسعود عالی» استاد سطح عالی حوزه علمیه قم و مداحی حاج «مهدی سلحشور» از مداحان برجسته کشوری برگزار خواهد شد.
 
این شهید آبان سال ۱۳۶۱ در عملیات «محرم» منطقه «شرهانی» به فیض شهادت نائل آمده و سال گذشته در این دانشگاه تدفین شد.
 
عملیات آفندی محرم ساعت ۲۲:۰۸ روز دهم آبان ماه سال ۱۳۶۱ با رمز «لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ إِلَّا بِاللهِ_ یا زینب علی‌ها سلام» در نوار مرزی ایران و عراق که از سمت شرق به رودخانه دویرج، شهر دهلران و موسیان و محور چم‌هندی، چم‌سری و عین‌خوش و شرهانی و همچنین از سمت غرب و در داخل خاک عراق شامل شهر علی‌الغربی، علی‌الشرقی و شهر عماره بود، آغاز شد. این عملیات از اهمیت بالایی برخوردار بود به نحوی که صدام برای هدایت یگان‌های عراقی در منطقه حضور یافت و از حداکثر توان نظامی ارتش عراق برای جلوگیری از پیشروی نیرو‌های ایرانی استفاده کرد.
 
برگزاری یادواره سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه علم و هنر یزد + پوستر
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار