مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

روحانیت و ولایت در خط مقدم انقلاب است

حجت الاسلام «رعایتی» گفت: روحانیت و ولایت همیشه پیشتاز و در خط مقدم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 15January 2022

روحانیت و ولایت همیشه پیشتاز و در خط مقدم انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در جلسه پیش کنگره شهدای روحانی شمال کشور از برگزاری یادواره ۴ هزار شهید روحانی استان‌های مازندران، گیلان و گلستان خبر داد و اظهار داشت: این یادواره یازدهم بهمن به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی از هر حیث و نگاهی در دنیا منحصر بفرد است و تمام قدرت‌های بزرگ و کوچک دست به دست هم دادند تا این انقلاب را منحرف کنند و از بین ببرند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به این هدف روحانیت و ولایت را مورد هجمه قرا داده است، بیان داشت: روحانیت و ولایت همیشه پیشتاز و در خط و مقدم و موسس و بنیانگذار بوده و مردم از وی تبعیت داشتند، اما متاسفانه به علل مختلف روحانیت در این چند سال اخیر مورد هجمه بیشتری قرار گرفته است.

حجت الاسلام رعایتی ادامه داد: روحانیت در بحران‌ها جلودار بوده و ایثارگرانه در میدان است و برای دین و نظام و مردم تلاش می‌کند تا حداقل‌ها را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه  روحانیت در دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: استان‌های شمالی حدود ۶۰۰ طلبه شهید تقدیم کرده است و هر جا روحانیت اصیل و عالم عامل جلودار بوده مردم پیروز بودند.  

این مسئول با اشاره به نقش آفرینی روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بعد از آن ادامه داد: در طول ۴۲ سالی که از انقلاب گذشته روز به روز بر عزت و قدرت ملت و مردم افزوده شده است و این مراسم برای آشنایی مردم با روحانیت و خدمات روحانیت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها