مدیر مرکز ارائه خدمات و محصولات مؤسسه علمی رزمندگان اسلام:

بسیج برای تحقق عدالت آموزشی تلاش می‌کند/ ارائه خدمات رایگان مشاوره تحصیلی

رحیمی گفت: بسیج در حوزه تعلیم و تربیت، همواره دغدغه فراهم کردن فرصت‌های مناسب آموزشی و کمک به تحقق عدالت آموزشی را دارد.
کد خبر: ۵۰۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ - 15January 2022

بسیج برای تحقق عدالت آموزشی تلاش می‌کند/ ارائه خدمات رایگان مشاوره تحصیلیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محمدرئوف رحیمی مدیر مرکز ارائه خدمات و محصولات مؤسسه علمی رزمندگان، از ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان، توسط مشاوران مجرب این مؤسسه برای دانش‌آموزان سراسر کشور، خبر داد و اظهار داشت: خدمات مشاوره‌ای رایگان، در راستای توسعه عدالت آموزشی و با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان سراسر کشور از خدمات مشاوره تحصیلی ارائه می‌شود لذا دانش‌آموزان می‌توانند، جهت شرکت در جلسات مشاوره رایگان، به وبگاه رسمی مؤسسه علمی رزمندگان، به نشانی www.razmandegan.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم دسترسی دانش‌آموزان و خانواده‌ها به مشاوران مجرب تحصیلی گفت: بدون تردید، کرونا همه بخش‌ها و ساحت‌های جامعه را تحت تأثیر قرار داده و اثرات زیانباری بر جای گذاشته است، اما این اثرات در ساحت تعلیم و تربیت، مخرب‌تر از ساحت‌های دیگر است.

مدیر مرکز ارائه خدمات و محصولات مؤسسه علمی رزمندگان، با تأکید بر اینکه مجازی شدن آموزش به دلیل شیوع ویروس کرونا استرس و بار روانی بالایی را برای خانواده‌ها، دانش‌آموزان و حتی معلمان به دنبال داشته است، افزود: پیش از این، بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های برخط (آنلاین) وجود نداشت و بالطبع، دانش‌آموزان، اولیا و معلمان، آموزشی در این زمینه ندیده بودند؛ همین موضوع، موجب افزایش اضطراب و استرس دانش‌آموزان و در نهایت، باعث افت تحصیلی آن‌ها شده است.

وی ادامه داد: بسیج در حوزه تعلیم و تربیت، همواره دغدغه فراهم کردن فرصت‌های مناسب آموزشی و کمک به تحقق عدالت آموزشی را دارد؛ از این روی در شرایط فعلی کرونایی، مشاور تحصیلی می‌تواند با ارائه یک زمان‌بندی و برنامه مناسب، حجم عظیمی از استرس‌های دانش‌آموزان را کاهش داده و رشد تحصیلی آنان را به دنبال داشته باشد.

رحیمی سپس اظهار داشت: با بهره‌گیری از خدمات مشاوره رایگان در بستر فضای مجازی، می‌توانیم بهترین مشاور را در دورترین مناطق کشور در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم و بدین ترتیب محدودیت‌های مکان مناسب و نیروی انسانی با کیفیت را با استفاده از این اقدام مرتفع کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نقشه راه بسیج در حوزه تعلیم و تربیت، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توسعه عدالت آموزشی است، افزود: این روز‌ها گلایه عمومی دانش‌آموزان پایه دوازدهم، بلاتکلیفی آن‌ها برای امتحانات نهایی و دشواری دسترسی به آموزش‌های تکمیلی کنکور است. بر همین اساس مؤسسه علمی رزمندگان، با هدف دسترسی یکسان دانش‌آموزان پایه دوازدهم سراسر کشور به محتوای فاخر علمی، مشاوره هدفمند و پیوسته تا زمان کنکور و البته با درک اهمیت این پایه تحصیلی در آینده دانش‌آموزان، تمام دروس تخصصی این پایه را تحت عنوان حل نمونه سوال تشریحی امتحانات، توسط معلمان مجرب خود در قالب ویدئو‌های آموزشی، بر روی وبگاه رسمی مؤسسه بارگذاری و در دسترس عموم دانش‌آموزان سراسر کشور، قرار داده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار