نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

فرهنگ شهادت و ایثار رزمندگان باید زنده بماند

آیت‌الله «علما» گفت: فرهنگ شهادت و ایثار و جانفشانی شهدای دفاع مقدس، امنیت و مدافع حرم و پیشکسوتان دفاع مقدس باید زنده بماند.
کد خبر: ۵۰۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 15January 2022

فرهنگ شهادت و ایثار رزمندگان باید زنده بماندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار «مهرداد رضایی‌فر» نویسنده زندگی‌نامه شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از طریق ثبت و ضبط دلاوری و جانفشانی آنان تاکید کرد و اظهار داشت: نویسندگان و هنرمندانی که با قلم و اندیشه خود سعی در زنده نگه داشتن این عظمت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس می کنند باید همه جانبه مورد حمایت قرار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود:فرهنگ شهادت و ایثار و جانفشانی شهدای دفاع مقدس، امنیت و مدافع حرم و پیشکسوتان دفاع مقدس باید زنده بماند.

در این دیدار «مهرداد رضایی فر» با توضیح و تبیین چگونگی انتشار کتاب های زندگی نامه تعدادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، خواستار حمایت جدی مسؤولان مربوطه از چاپ و انتشار این گونه آثار شد.

وی بیان داشت: در خصوص شهدا و انعکاس بزرگی و عظمت آن ها باید همه ادای دین کنند.

کتاب‌های ذبیح لرستان، خاطرات و زندگی نامه سرلشکر خلبان «غلامرضا چاغروند»، یکی از ۱۲ سرلشکر شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران در هوانیروز و ازخلبان پایگاه هوانیروز کرمانشاه، سه روایت درخشان از یک مرد، زندگی نامه داستانی، سرلشکر خلبان، «محسن درخشان» و ماه در محاق، شناخت نامه سردار شهید «سیّد محمدسعید جعفری» نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه که شهید شاخص سال ۱۳۹۶بودند، در این دیدار تقدیم نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار