مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

مادران معظم شهدا تجلی واقعی ایثار و استقامت هستند

حجت‌الاسلام «یوسف‌پور» گفت: مادران معظم شهدا تجلی واقعی ایثار و استقامت هستند.
کد خبر: ۵۰۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ - 15January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا در دیدار با مادر شهیدان «سیامک»، «سعادت» و «سعید طبری» اظهار داشت: مادران معظم شهدا تجلی واقعی ایثار و استقامت، مظهر شکیبایی و مدافعان اصلی حریم مقدس ولایت هستند که به تبعیت از مکتب حضرت ام البنین (س) حماسه بزرگی را در تاریخ خلق کردند.

حجت الاسلام یوسف‌پور افزود: مادران شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های جاویدی ساختند و تاریخ همیشه به نیکی از آن یاد خواهد کرد.

مادران معظم شهدا تجلی واقعی ایثار و استقامت هستند

وی تصریح کرد: آنان با صبر و استقامت خود دشواری‌ها و سختی‌ها را تحمل کردند و هم اکنون نیز در تمام عرصه‌ها حضوری پررنگ دارند.

این مسئول بیان کرد: ایثار و فداکاری و صبر و پایداری مادران شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و صفحات تاریخ را به نام گذشت‌ها و خلوص و تلاش‌های آنان مزین می‌کنیم و عملکرد این بانوان فداکار را پشتوانه‌ای برای نسل امروز قرار می‌دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران بیان داشت: این زنان دلیر و شجاع بودند که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده می‌کردند و برای دفاع از ولایت سینه سپر می‌کردند تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن تا دندان مسلح نیفتد.

وی اضافه کرد: وجود این زنان دلیر و شجاع بوده است که ما در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم لذا باید به مقام والای این عزیزان ارج بنهیم و شهامت و شجاعت بی‌نظیر آنان را ستایش کنیم چرا که این بزرگوران شایسته تقدیر و تمجید هستند.

مادران معظم شهدا تجلی واقعی ایثار و استقامت هستند

حجت الاسلام یوسف‌پور گفت: در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز بزرگداشت مادران شهدا، سر تعظیم به مقام شهید و شهادت به جای می‌آوریم و از مقام و منزلت این اسوه تاریخ تجلیل و تکریم بعمل آورده و از صبر و پایداری‌شان در راه ارزش‌های دینی سپاسگزاری می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها