امام جمعه ایذه:

۲۵ دی سال ۶۵ باید در تقویم انقلاب به نام ایذه ثبت شود

موسوی گفت: ۲۵ دی ۱۳۶۵ ایذه ۲۴ شهید تقدیم انقلاب کرد و این روز باید در تاریخ ثبت شود؛ جوانان این شهرستان در چنین روزی در زمان جنگ توانستند دژ مستحکم دوعیجی را فتح کنند.
کد خبر: ۵۰۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 15January 2022

25 دی سال 65 باید در تقویم انقلاب به نام ایذه ثبت شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت ۲۵ دی امروز در شهرستان ایذه همایش و بزرگداشتی با حضور خانواده‌های شهدا، اقشار مردم و مسئولان شهرستان ایذه در تالار مولوی دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام «سید میثم موسوی» امام جمعه ایذه با تبریک روز شهرستان ایذه اظهار داشت: در روز ۲۵ دی ۱۳۶۵ ایذه ۲۴ شهید تقدیم انقلاب کرد و این روز باید در تاریخ ثبت شود؛ جوانان این شهرستان در چنین روزی در زمان جنگ توانستند که دژ مستحکم دوعیجی را فتح کنند.

وی با بیان اینکه این مردم دین خود را در عرصه‌های مختلف به انقلاب ادا کرده‌اند، گفت: در حوزه‌های ورزش، علمی، فرهنگی و نظایر آن جوانان و مردم این شهرستان خود را ثابت کرده‌اند.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: شهدای ایذه والا مقام هستند و کسانی که در قبال این مردم مسئولیت دارند باید به خوبی در قبال این مسئولیت انجام وظیفه کنند.

در پایان این مراسم زنگ روز شهرستان ایذه به صورت نمادین در دبیرستان شهید «علی اسدپور» این شهر نواخته شد همچنین مراسم غبارروبی و عطر افشانی شهدا در محل گلزار شهدای انقلاب و شهدای شهرستان ایذه با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها