نماینده ولی‌فقیه در یزد:

پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه آحاد مردم و مسئولان است

آیت‌الله «ناصری» در جمع مادران و همسران شهدا گفت: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و اینک حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه سنگینی است که به عهده ما نهاده شده است.
کد خبر: ۵۰۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸ - 15January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، همایش تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدای استان یزد به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) امروز (شنبه) در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد برگزار شد.

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در یزد در این مراسم با اشاره به وظیفه ما در قبال شهدا اظهار داشت: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و اینک حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه سنگینی است که به عهده ما نهاده شده است.

امام‌جمعه یزد خطاب به مادران شهدا اظهار داشت: شما زحمت کشیدید و با تربیت اسلامی خود و با شیر پاک و لقمه حلال فرزندانی تربیت کردید که در راه خدا و امام زمان(عج) و اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهدا در وصیت‌نامه تأکید بر یاری امام و همراهی ولایت و اسلام  داشتند و این توصیه اکثر شهدا است و ما وظیفه‌داریم به توصیه‌های آنان توجه ویژه داشته باشیم.

آیت‌الله ناصری با بیان بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهدا تصریح کرد: توصیه‌های عملی شهدا این است که ما رفتیم و وظیفه و تکلیف خود را انجام دادیم و ان شاء الله در پیشگاه خداوند سربلند باشیم که دین را یاری کردیم و اجازه ندادیم دشمن دین و میهن را از ما بگیرد و اکنون وظیفه ماست که از دستاوردهای شهدا حراست و پاسداری کنیم.

امام‌جمعه یزد اقامه نماز را از دیگر توصیه‌های شهدا عنوان کرد و افزود: برپاداشتن این فریضه دینی همواره موردتوجه شهدا و بزرگان دین بوده است و ما باید فرهنگ نماز را در جامعه گسترش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همسران شهدا و والدین شهدا باید شخصیت و ارمغان و ارزش‌هایی که شهدا به دنبال آن بوده‌اند را نگه‌دارند و به نسل‌های جوان و نوجوان جامعه منتقل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد تأکید کرد: پیام شهدا ما را موظف می‌کند که همه ما و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی،  نگهداری و حفظ انقلاب و پشتیبانی از ولایت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار