مسئول کانون خدمت رضوی «شمس‌الشموس» آران و بیدگل خبر داد؛

دیدار خادم‌یاران کانون «شمس‌الشموس» با مادر شهید «جعفریان»

«مبینی» گفت: بانوان خادم‌یار کانون خدمت رضوی «شمس‌الشموس» آران و بیدگل، در منزل شهید «مرتضی جعفریان» از رزمندگان لشکر فاطمیون، حضور یافتند.
کد خبر: ۵۰۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ - 16January 2022

تجلیل بانوان خادمیار آران و بیدگلی از مادران شهدابه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «عطیه مبینی» مسئول کانون خدمت رضوی «شمس‌الشموس» آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: بانوان خادم‌یار کانون خدمت رضوی «شمس‌الشموس» آران و بیدگل، در منزل شهید «مرتضی جعفریان» از رزمندگان لشکر فاطمیون که در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) از آران و بیدگل به سوریه اعزام و در درگیری با تروریست‌های داعش در مهر سال ۱۳۹۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمد، حضور یافتند.

وی افزود: خواهران خادم‌یار ضمن تکریم مادر شهید جعفریان و بهره‌مندی از خاطرات این مادر شهید، درس ایثار و فداکاری و عشق را از وی فراگرفتند.

مبینی گفت: خادم‌یاران با قرائت صلوات خاصه و اهدای هدایا و تبرکات رضوی، حال و هوای این بیت شهید را امام رضایی کردند و مایه مسرت، خشنودی و شکرانه خانواده شهید شدند.

وی با اشاره به فعالیت ۳۴ خادم‌یار خواهر در کانون شمس‌الشموس، گفت: این کانون با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برگزاری میزهای خدمت رضوی، ویژه‌برنامه شهدا و جذب و هدایت کمک‌ها به نیازمندان فعالیت گسترده‌ای دارد.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم‌نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادم‌یاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آن‌ها گره‌گشایی کنند.

انتهای پیام/‏

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار