مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی:

نقش والدین و معلمان در جذب دانش‌آموزان به نماز بسیار مهم است

حجت‌الاسلام «احمدی‌فرد» گفت: نقش والدین و معلمان در جذب دانش‌آموزان به نماز بسیار مهم است؛ اگرچه صحبت ما بر سر ارائه الگوهای صحیح برای نوجوانان و جوان است تا آنان را نسبت به اقامه نماز تشویق و ترغیب کند.
کد خبر: ۵۰۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ - 16January 2022

نقش والدین و معلمین در جذب دانش آموزان به نماز بسیار مهم استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «رضا احمدی‌فرد» صبح امروز (یک‌شنبه) در اجلاس نماز دانش‌آموزی شهرستان مانه و سملقان، اظهار داشت: تحقیقات نشان می‌دهد که ۴۸ درصد دانش‌آموزان نوجوان، اعتقاد والدین خود به خداوند و عمل به دستور آن‌ها در جذب به نماز را مؤثر دانسته‌اند.

وی افزود: نقش والدین و معلمان در جذب دانش‌آموزان به نماز بسیار مهم است؛ اگرچه صحبت ما بر سر ارائه الگوهای صحیح برای نوجوانان و جوان است تا آنان را نسبت به اقامه نماز تشویق و ترغیب کند.

حجت‌الاسلام احمدی‌فرد افزود: والدین و بزرگسالان نیز به نحوی متأثر از الگوهای جامعه و رفتارهای الگوها هستند.

وی گفت: فقدان فضای تشویق مناسب و گاهی برخوردهای نامناسب از سوی برخی مسئولان و نیروهای مذهبی در عدم  جذب دانش‌آموزان به نماز مؤثر است.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی تصریح کرد: شایسته است مسئولان اداری و الگوهای اجتماعی شرط حسن برخورد و اعتدال را در رفتارهای انسانی خود مراعات کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم حرکت مطلوبی در روند جذب دانش‌آموزان نوجوان و جوان نسبت به نماز ایجاد کنیم، باید با معرفی الگوهای شایسته، در جهت تقویت باورهای اعتقادی و مذهبی آنان گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار