دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان مطرح شد؛

روایتی از چشمان همیشه بیدار، «حسین پورجعفری»

«سالاری» گفت: به یاد می‌آورم در دورانی که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، سردار پورجعفری تمام شب را در کنار ایشان بود و لحظه‌ای استراحت نداشت.
کد خبر: ۵۰۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹ - 19January 2022

روایتی از چشمان همیشه بیدار «حاج‌حسین پور جعفری»

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «دادخدا سالاری» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان خاطره‌ای از سردار شهید حسین پورجعفری اظهار داشت: به یاد می‌آورم که در دورانی که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، سردار پورجعفری تمام شب را در کنار ایشان بود و لحظه‌ای استراحت نداشت.

سالاری تاکید کرد: حاج‌حسین به همراه راننده سردار سلیمانی معمولا قبل از نماز صبح دنبال حاجی می‌آمد اما به‌رغم آنکه 30 سال همراه، همگام و همراز سردار سلیمانی بود، در نهایت ادب و تواضع حتی به حیاط خانه ایشان داخل نمی‌شد و نماز صبح خود را در کوچه و در کنار ماشین می‌خواند.

وی گفت: یک روز صبح دیدیم شهید پورجعفری درحال جمع کردن سجاده‌اش در کوچه کنار ماشین است و بعد از آن بود که از راننده سردار سلیمانی شنیدیم که سردار پورجعفری همیشه نماز صبحش را در کوچه می‌خواند و به خود اجازه نمی‌دهد که وارد حیاط خانه سردار سلیمانی شود.

سالاری ادامه داد: به یقین همه ما مدیون چشم‌های همیشه بیداری هستیم که با بصیرت و ولایت‌مداری در مسیر عمل به آموزه‌های فاطمی و عاشورایی گام برداشته‌اند و باید بر مبنای مکتب شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راه را از بیراهه تشخیص داده و به پیش رویم.

سردار شهید حسین پورجعفری  عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند.

همرزمان سردار شهید حسین پورجعفری از او به عنوان مخزن اسرار لشکر ۴۱ ثارالله و محرم‌ترین فرد به سردار سلیمانی یاد می‌کنند تا جایی که تلفن‌های خاص و قرار ملاقات و برنامه‌های ویژه ایشان را نیز شهید پورجعفری هماهنگ می‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار