استاندار خوزستان:

روند رو به رشد انقلاب اسلامی نباید متوقف شود

خلیلیان گفت: انقلاب اسلامی بر اساس اصول و آرمان‌های اسلامی بنا گذاشته شده است بنابراین روند رو به رشد انقلاب نباید متوقف شود.
کد خبر: ۵۰۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ - 16January 2022

روند رو به رشد انقلاب نباید متوقف شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز،  یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت خوزستان در مجتمع رفاهی نیروی انتظامی سوم خرداد خرمشهر با حضور سردار «اشتری» فرمانده انتظامی کشور، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان و سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

«صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت خوزستان که در خرمشهر برگزار شد با اشاره به اینکه ایران بعد از انقلاب اسلامی در زمینه توسعه پزشکی و علمی و دیگر زمینه‌ها رشد خوبی داشته اظهار داشت: مسیر انقلاب بیش از ۴ دهه مسیر رو به رشد دارد. انقلاب ما بر اساس اصول و آرمان‌ها بنا گذاشته شده است، افزود: روند رو به رشد انقلاب نباید متوقف شود.

وی گفت: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نهضت مقاومت و جمهوری اسلامی هستند، درون کشور هم با شیطنت‌ها و اقداماتی مواجه هستیم که مربوط به امنیت کشور است و عده‌ای سعی در خدشه دار کردن امنیت کشور دارند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه امنیت لازمه رشد و توسعه است، بیان کرد: مسیر حیات جامعه، تداوم زندگی مردم و رشد و توسعه بر نظم و امنیت، استوار است و رشد و توسعه نیازمند سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری بر امنیت و نظم متکی است و امنیت نیز مرهون حافظان امنیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار