شهردار تهران مطرح کرد؛

افزایش ایمنی تهران با استفاده از ظرفیت‌های جمعی

زاکانی با حضور در صحن شورای شهر تهران، گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود تا بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و اقدامات مؤثری را در افزایش ایمنی تهران انجام دهیم.
کد خبر: ۵۰۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 16January 2022

افزایش ایمنی تهران با استفاده از ظرفیت‌های جمعیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز در جلسه شورای شهر درباره بودجه ۱۴۰۱ شهرداری، اظهار داشت: ما در مجموعه شهری ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌هایی جهت خدمت‌رسانی مردم در نظر گرفته‌ایم و ان‌شاءالله سه‌شنبه بودجه را تقدیم شورا می‌کنیم و در این بودجه به مسائل اجتماعی توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه گام بعدی پس از اجرا نظارت بر برنامه‌ها و اجرای کار‌ها است، گفت: ما در شهرداری حدود چهار ماه و ۱۷ روز است که خدمت دوستان هستیم و تلاش کردیم که در این مدت منیت‌ها تبدیل به ما شود.

شهردار تهران ادامه داد: این بزرگ‌ترین مشکل بود که دیگران نتوانسته بودند قبل از این موفقیت‌ها را رقم بزنند و مجموعه‌ای را تحویل دادند که قابل دفاع نیست.

زاکانی با اشاره به اینکه نقطه آغاز پیوستگی کار‌ها از همراهی شورا و شهرداری و تسری به عناصر مختلف شهر حاصل می‌شود گفت: شهرداری در حوزه هوای پاک مسؤولیتی را بر عهده گرفته و متولی هوای پاک شده است.

وی بیان داشت: البته این مسأله به این معنا نیست که یعنی شهرداری همه کار‌ها را قرار است خودش انجام دهد بلکه ۲۳ دستگاه در این راستا مسؤول هستند و شهرداری محور عملیاتی بوده و مسیر را دنبال می‌کنند؛ لذا همه باید به وظایف خود تحت عنوان «ما» کار‌ها را جدی دنبال کنیم.

شهردار تهران تصریح کرد: در مورد مسائل ایمنی هم باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد تا بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و اقدامات مؤثری را در افزایش ایمنی تهران انجام دهیم.

زاکانی گفت:‌در حوزه سلامت هم جلسه‌ای با حضور رؤسای دانشگاه‌های تهران برگزار شد و مباحث مختلف مورد گفت‌وگو قرار گرفت، تهران از بعد بهداشتی جزو فقیرترین و محروم‌ترین‌ها است. باید بحث خانه‌های بهداشت و سرانه‌های سلامت را دنبال کنیم.

وی تأکید کرد: باید سیستمی طراحی شود که از همه ظرفیت‌ها اعم از دانشگاه‌های علوم پزشکی، وزارت بهداشت، شهرداری و ... استفاده کرد تا بتوان گره سلامت تهران را باز کرد.

شهردار تهران گفت: در حوزه اجتماعی هم به همین صورت است و ما برنامه‌هایی را در قالب قرارگاه اجتماعی مدنظر قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها