نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

صبر و بردباری مادران و همسران شهدا خائنین را پس می‌زند

حجت‌الاسلام «شکری» گفت: صبوری‌ها و بردباری‌های مادران و همسران شهدا جریان باطل را محو کرده و خائنین را پس خواهد زد.  
کد خبر: ۵۰۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ - 16January 2022

صبر و بردباری مادران و همسران شهدا خائنین را پس می‌زندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در آئین تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا که در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل بنیاد شهید استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: در سالروز ارتحال شهادت گونه بانوی فرزانه و بزرگوار، حضرت فاطمه ام البنین (س) و پاسداشت مادران و همسران شهدا قرار داریم.

وی مطرح کرد: ادا کردن حق مادران، همسران و فرزندان شهدا و حتی همسران جانبازان متوفایی که سال‌ها دشواری‌هایی را متحمل شدند، کار آسانی نیست. درک صبر بر مصیبت فرزند امری بس دشوار است؛ روزانه هزاران انسان برای شفای فرزندان خود مجبور می‌شوند مبالغی را از دیگران قرض بگیرند، خانه و وسایل خود را بفروشند و زندگی خود را بدهند تا فرزندشان شفا پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به صبر و استقامت مادران شهدای مدافع حرم عنوان کرد: اگر مادری ببیند زخمی بر بدن فرزندش ایجاد شده سر از پا نمی‌شناسد چه برسد به اینکه با چشم خود ببیند فرزند دلبندش از همه‌چیز دل کنده و عازم میدان نبرد حق علیه باطل می‌شود. دل کندن از فرزند و درک این موضوع نیز کار آسانی نیست.

حجت‌الاسلام شکری بیان داشت: برخی از ما به رسالت بزرگ تاریخی خود در ادارات عمل نمی‌کنیم تا خون پاک شهدا اثر سازندگی و بالندگی خود را صد در صد ایفا کند. همچنین گاهاً اخباری از تحمیل کاستی‌ها یا مصیبت‌هایی به جامعه بر اثر سوء مدیریت یا مدیریت سوء شنیده می‌شود که خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان با مشاهده چنین موضوعاتی متأثر می‌شوند.

وی اذعان داشت: مردم بدانند پشت جریان حرکت تعاملی یک جامعه، خون‌های نابی ریخته شده و این جریان تاریخی حق، همواره به پیش می‌رود تا روزی که دادگستر جهان ظهور کند؛ وعده حضرت حق (عج) این است که بی‌شک جریان حق را به خداوند منتهی می‌کند. در جریان افت‌وخیزهای تاریخی، کسانی که خود را در مسیر حق قرار می‌دهند پیروز می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه کسانی که از جریان حق خارج شوند و به جریان باطل بپیوندند، فاسد شده و ضرر خواهند کرد، بیان داشت: صبر و استقامت مادران و همسران شهدا با جریان سازی در جامعه، در تاریخ ماندگار خواهد شد. به تعبیر قرآن کریم، هر خیری که انجام شود، از خیر کوچک تا خیر شهادت، در جریان حق قرار می‌گیرد و قطعاً پیروز است.

حجت‌الاسلام شکری خاطرنشان کرد: جریان شهدای پیش از انقلاب به پیروزی انقلاب اسلامی، شهدای ترور به پیروزی بسیج برای دفاع از مردم در این مملکت و شهدای دفاع مقدس به شهدای لبنان و فلسطین منتهی شد و مجموع جریانات شهدا امروز برای یمن پیروزی را به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین این جریان همچنان به ‌پیش می‌رود و ماندگار است.

وی با بیان اینکه افرادی از جریان حق خارج می‌شوند که باید به مردم خدمت کنند و نمی‌کنند و یا افرادی که علاوه بر عدم خدمتگزاری، خیانت نیز می‌کنند، خطاب به مادران و همسران شهدا تأکید کرد: در جریان حق استوار و ثابت‌قدم بمانید که ماندگاری شما منجر به رستگاری شما و جریانی می‌شود که به آن وابسته هستید. این صبوری‌ها و بردباری‌ها جریان باطل را محو کرده و خائنین را پس خواهد زد.  

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه همان‌گونه که راه امام حسین (ع) و خاندان او محو شدنی نیست، راه شهدا نیز محو نخواهد شد، عنوان کرد: هر چه ما به شهدا و خانواده‌های آن‌ها و فرهنگ شهید و شهادت، خدمت کنیم، در جریان حق ماندگار خواهیم شد و هر چه در این مسیر کم‌کاری و غفلت کنیم، از غافله حق عقب می‌مانیم و محکوم به تباهی و نیستی می‌شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار