مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

انقلاب اسلامی به برکت ولایت فقیه در جوامع بین‌الملل مقتدر شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه در جوامع بین‌الملل مقتدر شد.
کد خبر: ۵۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ - 26July 2015

انقلاب اسلامی به برکت ولایت فقیه در جوامع بین‌الملل مقتدر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس  از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجتالاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در مراسم دعوت سالانه بقعه شیخ موسی و امامزاده عبدالله (ع) بندپی بابل اظهار داشت: حادثه فروریختن ساختمان بقعه شیخ موسی در آبان سال 93 صورت گرفت که با تلاش همه مسئولان استان در نزدیکترین زمان بازسازی و به بهرهبرداری رسید.

وی با اشاره به اینکه فروریختن گنبد شیخ موسی هیچگونه آسیبی به زائران و عزاداران حسینی وارد نکرد، افزود: این مسئله خود یکی از کرامات امامزاده عبدالله (ع) و حاج شیخ موسی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه امامزادگان بهترین الگو برای رسیدن به رشد و تعالی انسانی هستند، ادامه داد: قرآنکریم مسیر درست و غلط را به انسان آموزش میدهد و ما برای رسیدن به ارزشهای انسانی در درجه اول باید قرآن را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

 وی با اشاره به اینکه هر کسی با هر روشی میتواند عشق و علاقه خود را به خاندان اهلبیت (ع) نشان دهد، اضافه کرد: حضور در محافلی که به نام شهدا و اهلبیت (ع) مزین شده، نوعی عشق و علاقه به ائمهاطهار و اهلبیت (ع) است.

 حجتالاسلام علیزاده بخشش در راه اهلبیت (ع) را یکی از انتظارات ائمهاطهار (ع) دانست و بیان داشت: استان مازندران افتخار دارد از یکهزار و 222 امامزاده میزبانی میکند.

 وی با بیان اینکه برخی از افراد کم عقل انسانهای دارای ارزش اسلامی و الهی را مورد تمسخر قرار میدهند، ادامه داد: ترویج ارزشهای انسانی، ترویج معارف الهی و ترویج قرآنکریم از گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه بیشتر امامزادگان شهید در راه ولایت هستند، تصریح کرد: امامزادگان شناسنامه دینداری و ولایتمداری هستند.

 وی با بیان اینکه امروز روحیه ولایتمداری را مدیون امامزادگان و خاندان اهلبیت (ع) هستیم، افزود: تنها ولایت و ولیفقیه است که میتواند بشریت و مومنان را در مقابل دشمنان محفوظ نگه دارد.

 حجتالاسلام علیزاده با بیان اینکه ولایتفقیه کشور را در مقابل توطئههای استکبار جهانی نجات میدهد، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایتفقیه در جوامع بینالمللی دارای نام و نشان است.

 وی بیشترین هجمههای دشمنان داخلی و خارجی را به سمت ولایتفقیه دانست و گفت: در صورت عدم حفظ ولایتفقیه اقتدار نظام و کشور زیر سئوال میرود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اقتدار تیم مذاکرهکننده هستهای در مقابل استکبار و گرگهای خطرناک جهانی را به برکت ولایتفقیه دانست و افزود: ملت ایران همانند سالهای گذشته همدل و همزبان در مقابل توطئههای استکبار جهانی ایستادگی میکنند.

 این مسئول با بیان اینکه امامزادگان پرچمداران اخلاق، معرفت و معنویت در جامعه هستند، اظهار کرد: اگر امروز استان مازندران در جهان بهعنوان پایگاه تشیع میدرخشد به برکت امامزادگان و بقاع متبرکه است.

 حجتالاسلام ستار علیزاده با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما باید در جهت ترویج مکتب اهلبیت (ع) باشد، افزود: امامزادگان تلاش کردند تا مکتب امام حسین (ع) و امیرالمومنین (ع) زنده بماند که مانده است.

 وی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و رهبری را احیای مکتب اهلبیت (ع) دانست و گفت: امروز برخیها تلاش میکنند بین نسل جوان جامعه و قرآن فاصله ایجاد کنند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه مکتب امام خمینی (ره) مکتب اهلبیت (ع) و روش امام علی (ع) بود، خاطرنشان کرد: وضعیت حجاب جامعه امروز اسلامی نیست و توطئه دشمنان برای حجاب و عفاف خواهران و مادران ما خطرناک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار