نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمن به عظمت و نقش ولایت فقیه اعتراف می‌کند

«محمدی لائینی» گفت: دشمن به عظمت و نقش ولایت فقیه در کشور اعتراف می‌کند.
کد خبر: ۵۰۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳ - 16January 2022

دشمن به عظمت و نقش ولایت فقیه اعتراف می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در مراسم گرامیداشت وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم و تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا در مصلی جواد الائمه رامسر اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های حضرت ام البنین (س) عقلانیت، خردمندی، فهم و کمال بود.

وی افزود: جهل، گاه در مقابل علم و گاه در مقابل عقل است و انسان باید خردمند و عاقل باشد و بر اساس عقل عمل کند. قدرت تعقلی که خدا به انسان داده مسئله بزرگی است و حضرت ام البنین (س) یک زن عاقل بود و جایگاه حضرت علی (ع) و خودش را درک می‌کرد.

امام جمعه ساری بیان داشت: برای رشد باید با عقلانیت پیش رویم زیرا عقل می‌گوید دشمن قابل اعتماد نیست و باید با آن ستیز کرد. باید در مقابل دشمن خود را قوی کنیم، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید قوی شویم و اگر قوت دفاعی و امنیتی نداشتیم صد بار آمریکا خاک ایران را هدف قرار داده بود و علاوه براین وحدت و انسجام باید در اولویت باشد.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: رقابت سازنده بسیار مهم است، هیئت‌های مذهبی رقابت سازنده داشته باشند و با اخلاص، وحدت و انسجام برای خدا کار کنند. دشمن به عظمت و نقش ولایت فقیه در کشور اعتراف می‌کند، اگر بر اساس عقل و منطق حرکت کنیم پیشرفت خواهیم کرد، عدالت بزرگترین خواسته و مطالبه عقل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار