انتقاد معاون استاندار از عدم تکمیل مقبره شهدای گمنام چادگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن انتقاد از نیمه کاره ماندن چندین ساله مقبره شهدای گمنام چادگان، گفت: شهردار و مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود فورا نسبت به تکمیل این طرح اقدام کنند.
کد خبر: ۵۰۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ - 16January 2022

انتقاد معاون استاندار از عدم تکمیل مقبره شهدای گمنام چادگانبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان چادگان اظهار داشت: فرمانداران و مسؤولان در همه مراسم‌ها اعم از نماز جمعه، جماعت و مراسمی که به مناسبت‌های خاصی برگزار می‌شوند شرکت کنند تا مردم احساس کنند مسؤولان از جنس خودشان هستند.

وی افزود: فرماندار برای انجام کار، شب و روز  نباید بشناسد و مردم انتظار دارند دولتمردان با درایت نسبت به انجام کاری پیگیری کنند و نتیجه را اعلام کنند چنانچه در انجام کاری مشکلاتی بود با مردم با صداقت صحبت کنند و علت انجام نیافتن کار به مردم اعلام شود تا نسبت به دولتمردان اطمینان داشته باشند.

جان‌نثاری گفت: از اصحاب رسانه انتظار داریم در کنار دولتمردان نسبت به انعکاس خبر و پیگیرهای آن تا حصول نتیجه حضور فعال داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن انتقاد از نیمه کاره ماندن چندین ساله مقبره شهدای گمنام چادگان، بیان کرد: شهردار و مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود فورا نسبت به تکمیل این طرح اقدام کنند چرا که نیمه تمام ماندن این پروژه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، البته ساماندهی گلزار شهدا وضعیت مناسبی داشت که جای تشکر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار