رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تاکید کرد؛

نقش مؤثر بسیجیان گیلانی در واکسیناسیون کرونا

سرهنگ «رنجبر» با اشاره به نقش موثر بسیجیان گیلانی در واکسیناسیون کرونا، گفت: ۴۵ نفر از بسیجیان، پرستاران و پزشکان سپاه قدس گیلان به مدت سه ماه، تزریق واکسن کارمندان در این استان را انجام دادند که باید به آن توجه ویژه کرد.
کد خبر: ۵۰۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ - 17January 2022

نقش مؤثر بسیجیان گیلانی در واکسیناسیون کرونابه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «رضا رنجبر» رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که گیلان یکی از استان‌های همواره درگیر با کرونا بوده است، اظهار داشت: به‌همین دلیل گیلان جزو اولین استان‌ها در تزریق واکسیناسیون کارمندان بانک‌ها و ادارات بوده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف با مدیران عامل بانک‌های گیلان، تصریح کرد: به منظور تسریع در روند واکسیناسیون جلسات متعددی با مدیران بانک‌های عامل در گیلان برگزار و سالن ورزشی بانک صادرات به‌عنوان محل تزریق واکسن انتخاب شد.

رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش موثر بسیجیان در تزریق واکسن کرونا به کارمندان گیلانی، خاطرنشان کرد: ۴۵ نفر از بسیجیان، پرستاران و پزشکان سپاه قدس گیلان به مدت سه ماه، تزریق واکسن کارمندان در این استان را انجام دادند که باید به آن توجه ویژه کرد.

رنجبر کارمندان ادارات و بانک‌های عامل را جزو مشاغل پرخطر در ایام کرونا دانست و افزود: این افراد به‌طور مستقیم با مردم سر و کار داشته و در خطر ابتلا به کرونا بودند؛ به این منظور ۴۰ هزار نفر از کارکنان ادارات و بانک‌های عامل در گیلان واکسینه شدند.

وی با اشاره به نقش قابل تامل و تاثیرگذار بسیجیان در طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی»، تاکید کرد: بسیجیان حضوری جهادی در واکسیناسیون و طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» داشته‌اند؛ به‌طوری که گیلان رتبه اول واکسیناسیون کارمندان را به خود اختصاص داده است؛ اگر این حضور نبود، قطعاً هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان همچنین از توزیع ۵۰ کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در موج پنجم کرونا ریه افراد بیشتر از موج‌های گذشته با آسیب مواجه شده و همین‌امر سبب شد تا سپاه قدس گیلان ۵۰۰ کپسول اکسیژن به بیمارستان گیلان توزیع کند که سهم بسیج کارمندان ۵۰ کپسول بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها