فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از ۱۵۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی توسط سپاه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

سردار «خرم‌دل» با اشاره به فعالیت حدود ۷۰۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با کمک این گروه‌های جهادی، از سال ۱۳۹۸ تاکنون توانسته‌ایم بیش از یک هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی را به سرانجام برسانیم.
کد خبر: ۵۰۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ - 17January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در همایش افتتاح ۶۵۰ منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد و اهدای ۴۵۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان، اظهار داشت: در سفر سردار «سلامی» فرمانده کل سپاه به این استان در سال ۱۳۹۸، در بحث جهیزیه، آب‌رسانی، ساخت مسکن و... مصوباتی ابلاغ شد که امروز با عملیاتی شدن این مصوبات، شاهد رضایت‌مندی مردم هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود ۷۰۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان فعالیت می‌کنند که با استفاده از ظرفیت این گروه‌های جهادی، از سال ۱۳۹۸ تاکنون توانسته‌ایم بیش از یک هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی را به سرانجام برسانیم.

خرم‌دل ساخت ۴۰ خانه عالم، ۳۵ طرح آب‌رسانی، تکمیل ۱۵۰ خانه نیازمندان در سی‌سخت، ساخت جامع‌القرآن، ساخت درمانگاه، ساخت کتابخانه، ایجاد ۶۰ کیلومتر جاده و ساخت و تکمیل هفت یادمان شهدا و مصلی را از مهم‌ترین این پروژه‌ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به دنبال هم‌افزایی با ادارات و نهاد‌های مختلف به منظور ارائه خدمات به مردم است، متذکر شد: در سال ۱۴۰۱ نیز حدود سه هزار سری جهیزیه به استان تعلق می‌گیرد که بین اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی اشاره و عنوان کرد: پنج دهستان تحت پوشش این قرارگاه است که در جهت محرومیت‌زدایی کار‌هایی در آن‌ها در حال انجام است و تلاش می‌کنیم این تعداد را در سال آینده به ۱۴ مورد افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار