دبیرکل عصائب اهل الحق:

اجازه دخالت در امور داخلی عراق را به حاکمان امارات نمی‌دهیم

«قیس الخزعلی» در واکنش به حمله ارتش یمن به ابوظبی، به حاکمان امارات درباره سرانجام و تداوم دخالت در امور عراق هشدار داد.
کد خبر: ۵۰۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ - 18January 2022

به حاکمان امارات درباره تداوم دخالت در امور عراق هشدار می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق به حمله ارتش یمن به عمق امارات متحده عربی واکنش نشان داد.

«قیس الخزعلی» در بیانیه‌ای اظهار داشت: به برادران مظلوم در یمن پایداری و عزت، کسانی که از کشور و ملت خود در مقابل تجاوزی ظالمانه از سوی یک ائتلاف ظالم که خون کودکان، زنان و کهنسالانشان را می‌ریزد، دفاع می‌کنند تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: حاکمان امارات ید طولایی در این تجاوز دارند. این پیشرفت عظیم در قدرت بازدارندگی و این روحیه انقلابی را که علیرغم تمام مشکلات و با وجود هجمه نیرو‌های شرارت و رذالت شکست ناپذیر است، تبریک می‌گوئیم.

الخزعلی ادامه داد: به آن‌ها می‌گوئیم که شما مصداق فرمایش خداوند متعال مبنی بر «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» هستیم. مرحبا بر شما‌ای انصارالله و با قدرت خداوند قادر و متعال همواره پیروز باشید.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در عین حال به حاکمان امارات که با صهیونیست‌ها سازش کرده اند درباره تداوم دخالت در امور عراق و فتنه انگیزی و تفرقه افکنی بین مردم عراق هشدار داد.

الخزعلی افزود: ما به آن‌ها می‌گوئیم که عراقی‌ها سربلند و سرافراز هستند و به شما و غیر شما اجازه ندادند و نخواهند داد که به حاکمیت، امنیت و صلح داخلی در عراق تعرض نموده و آن را مورد تهدید قرار دهید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار