حجت الاسلام والمسلمین میرباقری:

تقدیم هزاران شهید برای جمع آوری بساط کفر در جهان بوده است

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که قدرت و نفوذ ایران در جهان افزایش یافته است، گفت: تقدیم هزاران شهید در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای جمع آوری بساط کفر و باطل در جهان و روشن شدن جبهه نفاق در جامعه بوده است.
کد خبر: ۵۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ - 26July 2015

تقدیم هزاران شهید برای جمع آوری بساط کفر در جهان بوده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجت الاسلام والملسمین سید محمد مهدی میرباقری، رییس فرهنگستان علوم اسلامی، در ششمین یادواره 128 شهید منطقه «دروازه ری» که در مسجد ولیعصر(عج) این منطقه برگزار شد، به اهمیت بزرگداشت و برگزاری یادوراه شهدا در کشور اشاره کرد و گفت: نبرد میان جبهه حق و باطل، کفر و ایمان دائمی است و از خلقت آدم تا روز قیامت ادامه دارد.

 حجت الاسلام والملسمین میرباقری بیان کرد: در آیات قرآن کریم و روایات ائمه اطهار به پیروزی قطعی جبهه حق بر باطل وعده داده شده است و اهل کفر و باطل را همانند شب تاریک هستند که به زودی از بین میروند.

 وی در ادامه سخنانش با انتقاد از تطبیق رویدادها و اشخاص با اتفاقات و یاران عصر ائمه اطهار(ع) گفت: برخیها اشخاص رویدادهای که در جهان واقع میشود را با عصر ائمه اطهار(ع) مقایسه میکنند، در حالی که این امری اشتباه و غیر قابل قبول است. رییس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان این که مطابق رهنمودهای امام راحل هدف از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مقدمهای برای ظهور امام زمان(عج) بوده است، گفت: تقدیم هزاران شهید در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی برای جمع آوری بساط کفر و باطل در جهان و روشن شدن و تشخیص جبهه نفاق در جامعه بوده است.

وی در ادامه سخنانش به قدرتها و مکتبهای نظریه پردازی در جهان اشاره کرد و گفت: در زمان رژیم شاهنشاهی دو قدرت کمونیسم و مارکسیسم در جهان وجود داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی این دو قدرت از بین رفتند.

 حجت الاسلام والمسلمین میرباقری ابراز داشت: طبق نظریه پردازی اندیشمندان غربی، در حال حاضر تمدن اسلامی به رهبری کشور ایران، مکتب لیبرال با مدیریت غرب و مکتب کنفوسیوس با رهبری کشور چین سه قدرت بزرگ در جهان است و جنگ کنفوسیوس با لیبرال جنگ اعتقادی نیست بلکه رقابت کشور چین با جهان غرب نبرد رقابت اقتصادی دارند؛ درحالی که نبرد میان تمدن اسلامی با مکتب لیبرال غرب جنگ ایدئولوژیک و اعتقادی است.

 رییس فرهنگستان علوم اسلامی عنوان کرد: اسلام ناب محمدی به رهبری جمهوری اسلامی ایران و جهان غرب و اسلام لیبرالی در طرف مقابل این نبرد قرار دارند و هر روز قدرت غرب در جهان ضعیفتر میشود و قدرت جمهوری اسلامی ایران در جهان در حال افزایش است.

حجت الاسلام والملسمین میرباقری با اشاره به متن توافقنامه هستهای بین ایران و 1+5 گفت: کشور ایران توانست قدرتهای بزرگ جهان را به پای میز مذاکرات بیاورد و در مقابل خواسته های نامعقول آنها تسلیم نشود و امیدوارم مذاکرات مطابق رهنمودهای رهبری معظم انقلاب پیش رفته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار