مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد خبر داد؛

دوره آموزشی «طرح ولایت» ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر

«اقبالی» گفت: ثبت‌نام دوره آموزشی، معرفتی طرح ولایت ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر آغاز شد.
کد خبر: ۵۰۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ - 18January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محسن اقبالی» مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از آغاز ثبت نام دوره آموزشی، معرفتی طرح ولایت ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین مسئولان امور شاهد و ایثارگر واحد‌های دانشگاهی با همکاری مرکز آموزش‌های آزاد موسسه امام خمینی (ره) قم از بیستم دی‌ سال جاری خبر داد.

اقبالی افزود: با عنایت به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر فراگیر شدن طرح ولایت و بر اساس ابلاغیه مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی این دوره آموزشی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر و مسئولین امور شاهد و ایثارگران واحد‌های دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره را تقویت بنیه اعتقادی قشر جوان و تلاش در جهت فراهم کردن بستری برای پیاده‌سازی آن، ترویج و توسعه معارف اسلامی، ارتقاء آگاهی نسل جوان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم و هجمه سنگین تبلیغاتی معاندین داخلی و خارجی، در مجموعه‌های دانشجویی و فرهنگی شاهد و ایثارگر سراسر کشور بیان کرد.

مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر و مسئولین امور شاهد و ایثارگران واحد‌های دانشگاهی استان می‌توانند جهت ثبت‌نام در طرح مذکور تا روز یکشنبه دهم بهمن به لینک https://mabnaha.ir، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار