نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی:

هنرمندان در عرصه معرفی مکتب سلیمانی در جامعه نقش اثرگذاری دارند

«جمیری» با بیان اینکه محور مقاومت تنها به تاریخ ختم نمی‌شود، گفت: هنرمندان در عرصه معرفی مکتب سلیمانی و ترویج آن در جامعه نقش مهم و اثرگذاری دارند.
کد خبر: ۵۰۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 18January 2022

هنرمندان در عرصه معرفی مکتب سلیمانی در جامعه نقش اثرگذاری دارندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» امشب (سه شنبه) در نشست با مسئولان و هنرمندان حوزه هنری استان بوشهر با گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به حضور کاروان هنری «روایت حبیب» و «روایت فرهنگی هنری قهرمان» پرداخت و اظهار داشت: هنرمندان در عرصه معرفی مکتب سلیمانی و ترویج آن در جامعه نقش مهم و اثرگذاری دارند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی جایگاه فرهنگ و هنر در استان را دارای پیشینه تاریخی باشکوه دانست و گفت: محور مقاومت تنها به تاریخ ختم نمی‌شود و موضوعی است که از گذشته با همه پیشینه درخشان در طولانی مدت در استان بوشهر تاکنون با ایستادگی، مجاهدت، ایثار تبلور و مجسم است.

وی با تسلیت سالروز وفات ام‌البنین (س) و گرامیداشت مقام شامخ مادران و همسران شهدا، مجموعه حوزه هنری استان بوشهر با مدیریت امید پارسایی‌فر را مجموعه‌ای موثر و کارآمد دانست و خاطرنشان کرد: حوزه هنری بوشهر با این کارآمدی فعالیت‌های مهم و چشمگیری داشته که خدمات آنان درخور تحسین است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر حمایت ویژه از هنرمندان حوزه هنری را یک ضرورت دانست و بیان کرد: با توجه به نقش مهم فعالیت هنرمندان در نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در عرصه‌های مختلف باید حمایت از هنرمندان و برنامه‌های فرهنگی هنری در استان تقویت شود.

جمیری ضمن ابراز تأسف در رابطه با کم توجهی به فرهنگ در جامعه خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری ، فرهنگ اکسیژن برای جامعه است و باید به این مهم توجه ویژه شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان اینکه هنر مهمترین ابزار زیبا سازی و سیقل بخشی جامعه است تصریح کرد: ارائه فعالیت‌های فرهنگی کمترین مورد توجه است که این مسئله وضعیت فرهنگی در استان را نگران می‌کند.

وی افزود: باید به موضوع فرهنگ به ویژه در استان بوشهر با وجود پیشینه و توانمندی بالا توجه ویژه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها