دومین یادواره مثل پدر در زاهدان برگزار شد

دومین یادواره مثل پدر با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان استانی در تالار فردوسی شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 18January 2022

دومین یادواره مثل پدر در زاهدان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دومین یادواره مثل پدر در تالار فردوسی زاهدان با حضور مسئولان استانی، خانواده معظم شهدا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «عوضعلی فقیری» معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این یادواره با گرامیداشت یاد و نام شهدا به ارزش و جایگاه شهدا نزد خداوند اشاره کرد و اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: زنده نگهداشتن شهادت در روزگاری که دشمن تلاش می‌کنند که اسلامی انقلاب را به گونه ای که باعث نارضایتی مردم شود جلوه دهد، حضور فرزندان و همسران شهدا باعث می‌شود که فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی بیش از هر زمان دیگری در جامعه ترویج پیدا کند.

این مسئول ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند که سه رکن اساسی انقلاب اسلامی را دچار مشکل کند که اولین رکن خانواده است، دشمن تلاش دارد تا خانواده ها را از بین ببرد به لطف خدا ارتباط خانواده ها بیش از هر زمان دیگری محکم‌تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: هدف قرار دادن نظام آموزشی دومین رکن است که دشمن از این طریق در پی ضربه زدن به انقلاب است .

سردار «سعید کمیلی» فرمانده اسبق مرزبانی استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: فرزندان شهدا رسالت پدر را بر دوش کشیده و در انقلاب اسلامی به عنوان دفاع که دوران دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس و همچنان ادامه دارد استان سیستان و بلوچستان از استان‌های است که دفاع مقدس همچنان در آن ادامه دارد و همچنان برای بند شدن درخت انقلاب اسلامی شهید داده‌ایم.

وی افزود: اگر امروز ما خدمت به خانواده های شهدا می‌کنیم  در واقع خدمت به خودمان است خانواده‌های شهدا و خود شهدا زنده هستند و دستشان بالای سر خانواده ها و آنها حمایت می‌کند اگر امروز ما ها در میدان جمع شده‌ایم نیاز ماست

این مسئول تصریح کرد: اشک شهید در حوزه معنویت آرزوی شهادت بر زمین ریخته و از خدا طلب کرد و گرفت.

در انتهای مراسم  از چهار اثر هنری شهدایی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار