تقدیر رئیس حوزه هنری بوشهر از یک همسر شهید

«زهرا تعجب» همسر شهید و از شاعران فعال حوزه هنری بوشهر با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و کارکنان و هنرمندان حوزه هنری تقدیر شد.
کد خبر: ۵۰۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳ - 18January 2022

هنر و فرهنگ زنجیر به هم پیوسته استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «امید پارسایی‌فر» رئیس حوزه هنری استان بوشهر در نشست باعضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح فعالیت زیر ساخت‌های عمرانی و فرهنگی در چند سال اخیر در حوزه هنری اظهار داشت: هنر و فرهنگ زنجیر به هم پیوسته است و اگر بخواهد استان رشد کند باید اقتصاد هنر را در بوشهر جدی بگیریم .

وی توانمندی هنرمندان را برشمرد با اشاره به آمادگی برای ساخت سریال گفت: باید سالیانه یک پروژه مهم هنری برای استان تعریف شود نمونه آن در استان‌های مازندران «سریال پایتخت» کرمانشاه «نون خ » مشهد مقدس با ساخت سریال نوروزی توانستند بخش مهمی از ظرفیت‌های گردشگری خود معرفی کنند.

وی با تأکید بر توجه به مسئولیت اجتماعی صنایع توانمند در استان برای حمایت اجرا پروژه‌های هنری افزود: با وجود نیروگاه اتمی، صنایع متعدد پتروشیمی و لقب پایتخت انرژی به استان بوشهر این انتظار است که مسئولیت‌های اجتماعی این صنایع و واحدهای توانمند تجمیع و تحت نظارت یک شورا با حضور استاندار ، نماینده مجلس سایر مدیران ارشد قرار گیرد تا بتوانیم پروژه‌های هنری کلان برای تصویر بهتر و جذاب در همه ابعاد جامعه از استان بوشهر در سطح ملی شاهد باشیم.

 پارسایی‌فر برگزاری رویداد فرهنگی و هنری را هزینه‌بر دانست و گفت: در این راستا باید معیشت هنرمندان مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر اضافه کرد: اگر مقوله فرهنگ و هنر به‌صورت جدی مورد توجه قرار گرفته نشود زنگ خطر برای حوزه‌های متعدد در جامعه به صدا در می‌آید.

در این نشست از «زهرا تعجب» همسر شهید و از شاعران فعال حوزه هنری بوشهر با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و کارکنان و هنرمندان حوزه هنری تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار