مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان:

جشنواره بین‌المللی «رسام» باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد

رحیمی گفت: جشنواره بین‌المللی «رسام» باید به رسانه‌ پیوست بخورد تا تاثیرگذاری دوچندانی در جامعه داشته باشد.
کد خبر: ۵۰۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ - 19January 2022

جشنواره بین المللی «رسام» باید به یک ظرفیت بزرگ رسانه ای هم تبدیل شود«مسلم رحیمی» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، از پخش حداکثری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» در صدا و سیما خبر داد و اظهار داشت: این رخداد بزرگ فرهنگی و هنری باید به یک ظرفیت رسانه‌ای پیوست بخورد که تاثیرگذاری دوچندانی در جامعه داشته باشد.

وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده و جلسات خوبی که با سردار مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و اعضای دبیرخانه جشنواره داشتیم، که همکاری و وحدت رویه مناسبی اتخاذ شد که این رخداد به بهترین شکل ممکن باید رسانه ای شود.

رحیمی گفت: صداوسیما، تریبون نظام و انقلاب است و این جشنواره نیز ویترین آثار هنری و سینمایی حوزه های دفاع مقدس و مقاومت است و این ترکیب باید به یک خروجی مطلوب و تاثیرگذار تبدیل شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان تصریح کرد: رادیو خوزستان با هماهنگی چندین برنامه سراسری به صورت زنده در حال گفت‌وگو با دبیرخانه، عوامل و هنرمندان برگزیده جشنواره هستند و سیمای خوزستان نیز چندین ویژه برنامه و گفت‌وگوی زنده را در خصوص تشریح و عملکرد این رخداد فرهنگی و هنری پوشش داده است.

رحیمی، میزبانی خوزستان و شهر اهواز از این جشنواره را یک فرصت دانست و متذکر شد: قابلیت و استعداد هنرمندان ارزشی و جوانان خوزستان باید در بستر چنین جشنواره‌هایی شکوفا شود و ما نیز از هیچ تلاشی برای پوشش حداکثری چنین برنامه‌هایی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها