نشست هم‌اندیشی پایگاه بسیج شهدای گمنام دانشگاه آزاد یزد برگزار شد

نشست هم اندیشی پایگاه بسیج مقاومت شهدای گمنام کارکنان دانشگاه آزاد یزد با حضور مسئولان بسیج مقاومت ناحیه یک اداری حضرت قائم (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ - 19January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدحسین مطهریان» مسئول پایگاه شهدای گمنام بسیج کارکنان دانشگاه آزاد یزد از برگزاری نشست هم اندیشی اعضای شورای پایگاه و گروه جهادی کارکنان با حضور سرهنگ «سید حسین حسینی» فرمانده ناحیه یک بسیج اداری حضرت قائم و همچنین «احمدعلی دشتی پور» جانشین ناحیه یک و هیات همراه، در سالن فرهنگی شهید «محمدخانی» دانشگاه خبرداد.

مطهریان ضمن خوش آمدگویی به مسئولان ناحیه یک بسیج اداری حضرت قائم عج یزد در جمع کارکنان بسیجی پایگاه شهدای گمنام دانشگاه، ضمن گزارش عملکرد پایگاه و ایجاد یک حرکت جهادی، به عنوان پیشرو در سطح بسیج ادارات استان، خواستار برگزاری مجدد جلسات بسیج ناحیه، بصورت ماهیانه مانند دوران قبل کرونا را داشت.

حسینی فرمانده ناحیه یک مقاومت بسیج اداری حضرت قائم (عج) هم با تشکر از دعوت دانشگاه در تشکیل این جلسه گفت: پیشنهاد تشکیل گروه جهادی توسط پایگاه بسیج کارکنان شهدای گمنام دانشگاه آزاد یزد یک حرکت ستودنی و پیشرو در استان است. حکمرانی اسلامی در سیستم بسیج ادارات باید جابیافتد و باید‌ها و نباید‌ها دراین مسیر مشخص باشد.

وی اذعان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج ادارات استان در بخش بالاتر این حوزه و در سطوح استانی و در جهت تلاش و هم افزایی بیشتر باید در این مسیر گام‌های بزرگتری برداشته شود و باید این حرکت از طریق توانمندی‌های شاخص هریک از اعضای پایگاه بصورت آتش به اختیار طبق فرمایش رهبری انجام شود.

حسینی تصریح کرد: بسترسازی در قالب بسته‌های آماده شده ناحیه بسیج مقاومت اداری، در جهت ایجاد هم افزایی و تعامل بیشتر با شورای این حوزه در حیطه‌های مختلف مانند ورزشی، تربیتی و فرهنگی و سایر ایده‌ها صورت گیرد.

فرمانده پایگاه بسیج ناحیه یک اداری حضرت قائم (عج) یزد در ادامه تاکید کرد: در این حرکت جهادی که دانشگاه آزاد یزد آغازگر این حرکت در استان است، لازمه کار حضور هر یک از اعضای این جمع بسیجی کرد داشتن اینگونه فعالیت‌های بسیج در سطح استان است چرا که با توجه به تخصص اعضای پایگاه اینگونه فعالیت‌ها شاخص خواهد بود.

وی تصریح کرد: مباحث حلقه صالحین در قالب حرکت‌های جهادی و مدیریت جهادی در پایگاه باید وجود داشته باشد. براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث غیرت دینی در مبارزات قبل انقلاب و دفاع مقدس و مصادیق‌های مختلف انقلابی باید ملاک عمل قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: همانطور که می‌دانیم بحث فرهنگ در بسیج، جایگاه رفیع دارد و باید به آن بها داده شود و در این مسیر بنا به گفته رهبری باید آتش به اختیار عمل کنیم. رویکرد بسیج ادارات در حوزه فرهنگی در دو مقوله خدمت به مردم و مطالبه گری انقلاب اسلامی در حوزه بسیج خلاصه می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: باید در بحث‌های مختلف فرهنگی، پیوست فرهنگی مناسب هم جهت ترغیب و جذب اعضا وجود داشته باشد و در قالب برگزاری اردو‌های فرهنگی و جشنواره‌های فرهنگی و هنری و مسابقات در فضای مجازی انگیزه لازم محقق شود.

«محمدرضا دشتی پور» جانشین ناحیه یک بسیج اداری پایگاه حضرت قائم عج هم در این جلسه و در شروع صحبت خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی عنوان کرد: انگیزه در این مسیری که توفیق خدمت رسانی شده خیلی مهم است و باید دیدگاه مادی در بسیج نباشد چرا که اگر انتظار از بسیج داریم پس باید به عنوان یک موتور متحرک در جامعه، حرکت روبه جلو داشته باشد.

وی در پایان صحبت خود، خواستار معرفی یک نماینده از بانوان همکار در مرکز مشاوره دانشگاه ازاد یزد جهت ایجاد تعامل و هم افزایی بیشتر در این راستا با دفتر امور مشاوران بانوان استانداری شد.

استفاده از طرح موفق کشوری دانشگاهی اندیشه تمدن ساز در جلسات حلقه صالحین ادارات استان و برگزاری ماهانه جلسات پایگاه با ناحیه از دیگر پیشنهادات در این جلسه عنوان شد.

در این نشست هریک از اعضای شورای پایگاه به بیان دغدغه‌ها و مشکلات و راهکار‌های لازم در جامعه در جهت ترغیب و تبیین شاخص‌های فرهنگ بسیج پرداختند که توسط مسئولان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار