مسئول عقیدتی سیاسی ناجا شهرستان بویراحمد:

توجه به بحث راهیان نور برای نسل جوان ضروری است

حجت‌الاسلام «زعیمی‌نژاد» گفت: راهکار تأمین امنیت، فرهنگ است و یکی از راه‌های فرهنگسازی نیز بحث راهیان نور است که خانواده‌ها و نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.
کد خبر: ۵۰۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ - 19January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سلمان زعیمی‌نژاد» مسئول عقیدتی سیاسی ناجا شهرستان بویراحمد امروز در نشست اتاق فکر اندیشه‌ورزی فرهنگی و همکاری عقیدتی سیاسی ناجا استان و عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: حفظ بنیان و کرامت خانواده در دین اسلام از اهمیت زیادی برخوردار است و هیچ فرهنگ و دینی به اندازه فرهنگ اسلامی به بحث خانواده توجه نکرده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تمام‌عیار اصالت خانواده‌ها را نشان داد، افزود: اگر امروز در شهر ناامنی می‌بینیم، راهکار تأمین امنیت، فرهنگ است و یکی از راه‌های فرهنگسازی نیز بحث راهیان نور است که خانواده‌ها و نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

مسئول عقیدتی سیاسی ناجا شهرستان بویراحمد با بیان اینکه نمی‌توانیم جوان امروزی را از کاری منع کنیم در حالی که راه درست را به او نشان ندهیم، خاطرنشان کرد: امروز باید فضا را برای رشد و تعالی جوانان فراهم کنیم و باید برای مدارس برنامه فرهنگی داشته باشیم.

«زعیمی‌نژاد» متذکر شد: امروز کار از تهاجم و شبیخون فرهنگی گذشته و بمباران هسته‌ای فرهنگی است و اگر از آن جلوگیری نکنیم، ترکش‌های آن به همه ما و خانواده‌هایمان اصابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار