امام جمعه محمودآباد:

اعمال ما با خون شهید سنجیده می‌شود/ شکل‌گیری زندگی شهدا بر پایه اخلاص

حجت الاسلام «جباری» گفت: بالاترین نوع اخلاص و همرنگ شدن با خدا از جمله ویژگی‌های شهید است و هیچ عملی بالاتر از شهید و شهادت نیست؛ هر عملی اگر سنجیده شود با خون شهید خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 19January 2022

اعمال ما با خون شهید سنجیده می‌شود/ شکل‌گیری زندگی شهدا بر پایه اخلاصبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید احمد جباری» امام جمعه محمودآباد پیش از ظهر امروز در هفتمین یادواره شهدای ورزشکار با محوریت شهدای ورزشکار محمودآباد که با حضور مسئولین و جمعی از خانواده شهدا و مردم ولایت‌مدار محمودآباد در زورخانه شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار دفاع مقدس اظهار داشت: نام و واژه‌ای که هاله‌ای از نور و درخشندگی آن را در برگرفته است؛ شهید و شهادت بوده که همیشه ماندگار خواهد بود.

وی افزود: در مقابل نام شهید همگان سر تعظیم پایین می‌آوردند چراکه هیچ مجموعه‌ای نتوانست به اندازه شهدا خدمت کنند چراکه با جان خود برای خدمت به میهن گذشتند.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه شهید به دنبال اندیشه خدمت و اخلاص بود، تصریح کرد: جسم مهم نیست، تفکر و روح مهم است که در شهدا بود و دشمن نتوانست تاب بیاورد.

حجت‌الاسلام جباری خاطرنشان کرد: ملت ما ثابت کرده است که همیشه در راه دین و آرمان‌های مقدس ایستاده‌اند.

«مهدی شعبان‌پور» رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد نیز در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار شهرستان اظهار کرد: این مراسم به مناسب هفتمین سالگرد شهدای ورزشکار برگزار شده است.

وی افزود: امسال این مراسم با سالروز وفات حضرت ام البنین مصادف شد تا بتوانیم از مادران و همسران شهدای ورزشکار تجلیل و تقدیر شود.

رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در پایان گفت: این مراسم با همت اداره بنیاد شهید شهرستان، کانون بسیج ورزشکاران و اداره ورزش برگزار شد.

در پایان این مراسم از مادران و همسران شهدای ورزشکار محمودآباد تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار