رئیس شورای هماهنگی پیشکسوتان جهاد و مقاومت آذربایجان غربی:

رسالت اصلی امروز ورود عمارگونه به مسائل فرهنگی است

«سید تاج‌الدینی» گفت: امروز وظیفه اصلی ما ورود عمارگونه به مسائل فرهنگی است تا نگذاریم تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایثارگران در میان تنوع جریانات سیاسی و هجمه‌های دشمنان کمرنگ شود.
کد خبر: ۵۰۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ - 19January 2022

رسالت اصلی امروز ورود عمارگونه به مسائل فرهنگی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، نهمین جلسه شورای هماهنگی پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

سرهنگ «سید رسول سید تاج‌الدینی» رئیس شورای هماهنگی پیشکسوتان جهاد و مقاومت آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) این میلاد خجسته را به تمامی مادران شهدا تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: امروز عزت، استقلال  و موفقیت کشور را مدیون شهدا و امام شهیدان هستیم.

وی افزود: یکی از ماموریت های مهم شورای عالی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت انتقال، تبیین و روشنگری فرهنگ دفاع مقدس است تا بتوانیم با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مانع شکاف بین نسل ها شویم.

سید تاج الدینی با اشاره به اهمیت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مهمترین میدان اصلی انتقال این فرهنگ را فضای مجازی عنوان کرد و گفت: بنابراین امروز سنگر اصلی مدافعان انقلاب اسلامی فضای مجازی است و ما باید عمارگونه و آتش به اختیار وارد این عرصه شویم تا اجازه تخریب و تحریف از دشمنان در خصوص دفاع مقدس و دستاوردهای آن گرفته شود.

رئیس شورای هماهنگی پیشکسوتان جهاد و مقاومت آذربایجان غربی جریان دفاع مقدس را یک جریان ارزشی در مسیر آرمان های انقلاب دانست که تحت تاثیر هیچگونه از جریان های سیاسی قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار