نماینده مردم در مجلس:

کره جنوبی در زمین کاخ سفید بازی نکند

مقصودی گفت: مقامات کره جنوبی باید بدانند اقداماتشان در راستای عدم آزادسازی اموال ایران بازی در زمین سیاستمداران آمریکایی است و نهایتا آن‌ها ضرر خواهند کرد.
کد خبر: ۵۰۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ - 19January 2022

کره جنوبی در زمین کاخ سفید بازی نکند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «فاطمه مقصودی» عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و کره جنوبی در مجلس شورای  اسلامی  در  گفت‌وگویی در رابطه با گفت‌وگو‌های معاون وزیر خارجه کره جنوبی با همتای آمریکایی خود در خصوص مسائل مرتبط با ایران، اظهارداشت: بروز چنین رفتار‌هایی از طرف برخی از کشور‌ها مانند کره جنوبی به نوعی همکاری در شیطنت غربی‌ها علیه کشورمان است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه کره جنوبی مرعوب کشور‌های غربی خصوصا ایالات متحده شده است، مطرح کرد: این مهم در حالیست که انتظار می‌رفت سئول با مسالمت و دوستی و از طریق مذاکره، مشکل مسدود کردن اموال ایران را برطرف کند.

وی با تاکید بر اینکه کره جنوبی تحت تاثیر زیاده خواهی‌های کاخ سفید قرار گرفته است، ادامه داد: این امر موجب خدشه دار شدن ارتباط با جمهوری اسلامی ایران خواهد. مقامات این کشور باید بدانند اقداماتشان بازی در زمین سیاستمداران آمریکایی است و نهایتا آن‌ها ضرر خواهند کرد.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه کره جنوبی باید اقداماتی انجام دهد که ارتباطش با ایران بهبود یابد، افزود:  باید اذعان کرد گره زدن آزادسازی دارایی‌های ایران به مسائل مختلف مانند تحریم ها، مذاکرات هسته‌ای و ... به نوعی فرافکنی محسوب شده و امری بر خلاف قوانین بین المللی است.

عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه آمریکایی‌ها از هر ابزاری برای افزایش فشار بر ایران استفاده می‌کنند از این رو مشاهده می‌شود که در خصوص اموال بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی نیز در حال افزایش سطح تنش‌ها هستند.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار