جانشین فرمانده سپاه قم:

استکبار جهانی به دنبال حذف مقاومت و تضعیف اراده‌هاست

سرهنگ «کبیری پور» گفت: استکبار جهانی با طرح نقشه‌ها و دسیسه‌های مختلف به دنبال کم‌رنگ کردن اراده‌ها و تضعیف روحیه مقاومت، بخصوص در نسل جوان است.
کد خبر: ۵۰۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰ - 19January 2022

استکبار جهانی به دنبال حذف مقاومت و تضعیف اراده هاستبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سرهنگ «مهدی کبیری‌پور» جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به روز غزه، اظهار داشت: این روز، نماد ایستادگی و مقاومت برای باریکه‌ای است که در شدیدترین محاصره، ۲۲ روز مقاومت کرد و ثمره‌اش، عزت و آبرو برای مردمان مقاومش شد.

وی افزود: جریانات و حوادث تاریخی نشان داده که همواره هزینه سازش بیشتر از مقاومت بوده و به عنوان مثال می‌توان به حادثه بوسنی، قرارداد ترکمنچای، سقوط لیبی و قزافی، برجام و... اشاره کرد.

جانشین فرمانده سپاه قم ادامه داد: مهمترین اثر مقاومت و ایستادگی، حفظ عزت و اقتدار ملی و در نتیجه نهایی پیشرفت و استحکام داخلی کشور است و بر همین اساس است که مستکبرین عالم از راه‌ها و نقشه‌های مختلف بدنبال کم‌رنگ کردن اراده‌ها و تضعیف روحیه‌ها، بخصوص در نسل جوان هستند.

وی با بیان اینکه ملتی که اراده ایستادگی و مقاومت ندارد، لاجرم در زیر دست و پای دشمنانش، حیات خفت بار خود را جستجو خواهد کرد، خاطرنشان کرد: علاوه بر دشمنان خارجی، همیشه بوده‌اند افراد حقیری که بدلیل پستی و فرومایگی خود، دنبال وابستگی همه‌جانبه به صاحبان زر و زور در عالم بوده‌اند و این‌ها چه بدانند و چه ندانند، در زمین ظالمان و ستمگران به بازی گرفته شده‌اند.

کبیری‌پور با یادآوری پیام حضرت آقا، عنوان کرد: هر حرکتی که منجر به کناره گیری نسل جوان از صحنه مقاومت بشود، با واسطه یا بی واسطه، مربوط به آمریکا و نظام استکباری است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم در پایان تاکید کرد: امروز بر همه‌ی ما تکلیف است که با الگو گیری از قله‌ها و نماد‌های مقاومت، همچون سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، جوانان و نوجوانان را در مسیر مقاومت و ایستادگی، تقویت و آگاه سازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار