مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

در مکتب حاج قاسم اراده‌ها تعیین‌کننده هستند

«واحد» گفت: در مکتب شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» اراده ها و عزم های راسخ با ایمان تعیین کننده هستند نه آهن پاره ها و ابزارها.
کد خبر: ۵۰۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ - 20January 2022

تعیین کننده در مکتب حاج قاسم، اراده ها هستند نه آهن پاره ها

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی بر خلاف تصور سردمداران زر و زور، نه تنها پایانی بر یک زندگی قهرمانانه نبود، بلکه آغازی بر گسترش یک اندیشه حیات بخش بر ملت های مظلوم و آزاده و فراگیری یک سایه همیشگی انتقام بر سر مستکبرین عالم شد.

علی واحد افزود: در مکتب عاشورایی حاج قاسم اراده ها و عزم های راسخ و با ایمان تعیین کننده هستند نه آهن پاره ها و ابزارها و ایمان و کار خدایی بر اندیشه مادی و دنیوی برتری دارد.

وی اظهار داشت: بعد از شهادت شهید سلیمانی استکبار جهانی به ظاهر از  رویارویی با حریفی قدرتمند به نام حاج قاسم آسوده شد، ولی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دنیا در گوشه گوشه خود شاهد رشد بی نظیر مکتب شهید سلیمانی است و اکنون با هزاران و میلیون ها قاسم سلیمانی روبرو است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: رمز ماندگاری و گسترش مکتب شهید سلیمانی عزم و اراده خالصانه وی است نه تکیه بر ابزار آلات و امکانات و این همان اصل اعتقادی و عنصر پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و دفاع از حرم و جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها