جانشین سپاه ساری:

کمک مومنانه از مصادیق نوین خدمت در طلیعه گام دوم انقلاب است

«نوری» گفت: سنت حسنه کمک مومنانه و مواسات نشان از مصادیق نوین خدمت در دهه شکوفایی و تحول انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۵۰۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱ - 20January 2022

کمک مومنانه از مصادیق نوین خدمت در طلیعه گام دوم انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران امروز در آستانه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بهار انقلاب اسلامی با حضور مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران و سپاه ناحیه ساری برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «مرتضی نوری» جانشین سپاه شهرستان ساری ضمن قدردانی از فعالیت جوانان مومن و انقلابی در عرصه خدمات اجتماعی و رفع محرومیت اظهار داشت: سنت حسنه کمک مومنانه و مواسات که با ابتکار رهبر معظم انقلاب و پس از شیوع ویروس منحوس کرونا شکلی منسجم و جدید به خود گرفته است نشان از مصادیق نوین خدمت در دهه شکوفایی و تحول انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب است.

«میثم معافی» معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران به لزوم هم افزایی ظرفیت‌های اجتماعی برخاسته از تربیت در سایه سار مکتب غنی برگرفته از آموزه‌های دینی برای حل چالش‌های پیش رو در تأکید کرد و بیان داشت: سبک زندگی جهادی علاوه بر تزریق روحیه همبستگی و خدمت توام با نگاه توحیدی، تربیت نسل دینی را بهمراه داشته و جامعه ای دغدغه‌مند را تربیت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار