دستور ویژه فرمانده کل انتظامی کشور بر آمادگی نیرو‌های پلیس در مناطق برفی و سیل زده

سردار اشتری دستور ویژه‌ای در خصوص آمادگی نیرو‌ها و استفاده از ظرفیت و امکانات انتظامی کشور در راستای امدادرسانی و ارائه خدمات به هموطنان عزیز در مناطق برفی و سیل زده صادر کرد.
کد خبر: ۵۰۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ - 20January 2022

دستور ویژه فرمانده کل انتظامی کشور بر آمادگی نیرو‌های پلیس در مناطق برفی و سیل زدهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری با توجه به شرایط جوی اخیر که در برخی از مناطق، مردم عزیز با سیل و در برخی مناطق با برف و کولاک و یخبندان شدید دست به گریبان هستند، دستور ویژه‌ای صادر کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های انتظامی اظهار داشت: همه نیرو‌ها در آمادگی صددرصدی بوده و بایستی در امدادرسانی به مردم عزیز سیل زده جنوب و گرفتار برف و کولاک در غرب و شمال کشور پیشگام باشند و با پیش بینی‌های لازم در خصوص اسکان این عزیزان و همچنین فراهم آوردن امکانات اولیه به ویژه آب و غذا و امدادرسانی به حادثه دیدگان از تمام توان و همیت خود استفاده کنند و مثل همیشه در کنار مردم باشند تا شرایط جوی آرام و هموطنان عزیز به زندگی روزمره خود بازگردند.

وی طی تماس تلفنی با فرماندهان استان‌های درگیر سیل و برف، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت این استان ها، دستورات ویژه برای تامین امنیت مردم در جاده ها، شهر‌ها و روستا‌ها و استفاده حداکثری از تمام امکانات به مردم را صادر کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها