دبیر منطقه یک بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) عنوان کرد؛

تربیت ۳ هزار مربی در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج)

حجت‌الاسلام «آقابابایی» از تربیت سه هزار مربی در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ - 20January 2022

تربیت ۳ هزار مربی در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم آقابابایی» دبیر منطقه یک بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) امروز (پنجشنبه) در نشست مهدویت استان‌های قم، تهران، سمنان، گیلان، مازندران و گلستان اظهار داشت: شوراهای برنامه ریزی مناطق که در سطح کشور شش منطقه داریم با فعالیت‌های مشترک در حال هستند.

وی افزود: شورای برنامه ریزی منطقه یک شامل استان‌های گیلان، مازندران، قم، تهران، سمنان و گلستان تشکیل می‌دهند و فعالیت آنها در راستای سیاست سازی برای بنیاد مرکز است.

دبیر منطقه یک بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: موضوع فعالیت در بنیاد مهدویت تبدیل به مراکز تعلیم مربی برای دانشگاه‌ها و مدارس خواهد بود که در کشور حدود سه هزار مربی در بنیاد در دو بخش بزرگسالان و کودک و نوجوان تربیت شدند.

حجت الاسلام آقابابایی خاطرنشان کرد: انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) نیز به طور ویژه به بخش کودک و نوجوان پرداخته و کتاب‌های فرهنگی در این حوزه دنبال می‌کند.

وی در پایان گفت: دوره تربیت مربی خواهران و برادران ۱۱۴ ساعت تعیین شده که مهارت لازم را برای آموزش می‌بینند؛ دو دوره ۱۶ ساعت نیز برای عموم در راستای یادگیری و ترویج فرهنگ مهدویت گذاشته شده است در استان مازندران نیز بیش از ۲۱۰ هزار نفر دوره‌های تکمیلی ۳۶ ساعته را گذراندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار