نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

محافل گرامیداشت شهدا میثاقی دوباره با آرمان‌های انقلاب است

«جلال زاده» برگزاری محافل بزرگداشت ایام پرافتخار انقلاب و یاد و خاطره شهدا را میثاقی دوباره با اهداف و آرمان‌های انقلاب و ولایت دانست و بر لزوم برپایی هرچه بیشتر این مجالس تأکید کرد.
کد خبر: ۵۰۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ - 21January 2022

محافل گرامیداشت شهدا میثاقی دوباره با آرمان های انقلااب است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «وحید جلال‌زاده» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت «قیام ۲ بهمن ارومیه» اظهار داشت: برگزاری چنین محافل ارزشمندی که در آن یاد و نام شهدا و ایام پرافتخار انقلاب گرامی داشته می‌شود، می‌تواند گامی مؤثر در آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با دلاورمردی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های مردانی باشد که در راه دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب خون خود را نثار کردند تا امروز ما از عزت ایران و ایرانی حرف بزنیم.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت سالروز حماسه آفرینی‌های ملت ایران، این حرکت‌های ارزشمند را باعث یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب عنوان کرد و افزود: جزء به جزء این محافل از طرف دشمنان رصد می‌شود تا بتوانند با ارزیابی از شرایط و وضع موجود کشور نسبت به پیاده کردن اهداف شوم خود برنامه‌ریزی کنند.

جلال‌زاده با قدردانی از حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف نظام، دستاورد این حضور را باعث عقب‌نشینی دشمنان در مقاطع مختلف دانست و گفت: این مردم همچنان هر جا که منافع انقلاب اقتضا کند در صحنه خواهند ماند و پای هدفی می‌ایستند که عدالت و مبارزه با فساد، رانت و تبعیض را در بر داشته باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از مرحوم حجت‌الاسلام «حسنی» به عنوان خالق حماسه ۲ بهمن و مبارزی انقلابی و شجاع یاد و تأکید کرد: باید در رابطه با تبیین سیره این شخصیت بزرگوار، بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها