سردار سلامی:

کوچکترین حرکت علیه ایران کاخ آرزوهای آمریکا را ویران می‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز آمریکا می‌داند کوچکترین حرکتی علیه ایران اسلامی کاخ آرزوهای آنها را ویران می‌کند.
کد خبر: ۵۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ - 26July 2015

کوچکترین حرکت علیه ایران کاخ آرزوهای آمریکا را ویران می‌کند

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که با حضور جمعی از مسولان سران طوایف، معتمدان و خانواده شهدا در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز آمریکاییها میدانند کوچکترین حرکتی علیه ایران اسلامی کاخ آرزوهای آنها را ویران میکند.

وی با بیان اینکه قدرت نظامی استکبار سالها است که ساقط شده است، افزود: نباید فریب ظواهر گفتمان دشمن را بخوریم؛ دشمن سم در میان جامعه ما توزیع میکند و لحظهای دست از توطئه علیه ایران اسلامی برنمیدارد.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا حتی بعد از پیشنویس توافق هستهای در کنار گفتوگوی دیپلماتیک از تهدید نظامی یاد کرد، گفت: اما دشمن به این واقعیت اذعان دارد که اراده ایران اسلامی و رهبری معظم انقلاب آنقدر مستحکم است که آنها را وادار کرد مسیرهای شیطانی را کنار گذارده و به گفتوگو روی بیاورند.

وی افزود: آمریکاییها همیشه به زور متوسل شدهاند، در زمینه دیپلماتیک مهارت ندارند و عاجز هستند، هر جا که کم آوردهاند تهدید نظامی را پیش گرفتهاند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: برای دشمنان، شیعه و سنی هیچ فرقی نمیکند، رحم و شفقتی در دل آنها نیست، در سرزمین یمن شیعه و سنی با هم زیر آوارها و تیر و ترکش جان میسپارند.

سلامی با بیان اینکه امروز عظمت و شکوه و آزادگی برای امت اسلامی در مقابل یهود و قدرتهای این مکتب، به برکت انقلاب اسلامی و فداکاریهای امام راحل است، گفت: امام(ره) پرچم هدایت امت اسلامی را بهدست مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) بهعنوان یک فرزند از فرزندان خود و این میهن سپرد.

وی ادامه داد: در این دوران سخت و پیچیده و خطرناک که همه قدرتهای بزرگ دست به دست هم دادهاند تا مسلمانان را اسیر خواستههای خود کنند و امت اسلامی را به تسلط خود درآورند، معظمله با خرد و فرزانگی از حیثیت و اعتبار امت اسلامی دفاع کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان مردمان شریف، غیرتمند، خونگرم و صادق و با اخلاص دارد، انسانیهایی که برای عظمت ایران و اسلام در این سرزمین شهدای زیادی را تقدیم کردهاند.

سردار سلامی تصریح کرد: درود میفرستیم به خون پاک غافلهسالار شهیدان این استان سردار شهید شوشتری و سردار محمدزاده که خونشان با مردم شیعه و سنی این مرز و بوم پیوند خورد تا وحدت نظری به وحدت عملی تبدیل شود.

وی خطاب به مردم سیستان و بلوچستان گفت: همه سربازان اسلام از همه جای کشور به این منطقه آمدهاند در اینجا مستقر شده و در کنار مردم برای مردم تا پای جان و شهادت خدمت کردهاند، در خاک و خون غلتیدند تا به شما بگویند همراه شما هستند.

سلامی با بیان اینکه بهترین فرماندهان سپاه به دلیل ارزشمند بودن زندگی در کنار مردم محروم در این منطقه خدمت کردهاند، ادامه داد: این مسأله نشانگر توجه نظام به این منطقه است؛ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترک، کرد، لر، فارس، بلوچ و شیعه و سنی فرق ندارد؛ همه فرزندان یک امت هستیم، و یک دشمن مشترک داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در این منطقه با وجود مردم شیعه و سنی و تعدد و تنوع قبایل و طوایف شاهد بهترین وضعیت امنیتی هستیم، گفت: این نشان از بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان امنیتی منطقه دارد؛ که اجازه نفوذ دشمن را نمیدهند.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: اتحاد و انسجام مردم ازجمله سران طوایف و قبایل و مسئولان امنیتی امروز این امنیت را برای سیستان و بلوچستان به ارمغان آوردهاست؛ به گونهای که هیچ شروری در این منطقه نمیتواند کوچکترین تحرکی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها