مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان همدان:

بانوان ایثار و ساده‌زیستی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند

«موسوی» گفت: حضرت زهرا (س) علاقه فراوانی به پدر و همسر خویش داشتند و دیگر خصوصیت مهم ایشان ایثار و ساده‌زیستی بود که بانوان باید آن را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۰۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 22January 2022

بانوان باید ایثار و ساده زیستی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سیده زهرا موسوی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان همدان در مراسم تجلیل از همسران کارکنان اداره‌ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهر «همدان»، اظهار داشت: به نعمت و برکت انقلاب اسلامی، به بانوان بها و ارزش داده شد و هویت زنانگی خود را شناختیم و امامین انقلاب با رهنمود‌های خود، هویت زنانگی را برای زنان تبیین و راه را به آنان نشان دادند.

وی بیان داشت: بسیار خرسندیم که روزی به نام ما بانوان نام‌گذاری شده است که روز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) است، روز ولادت بانویی که برای تمام جهان الگو و نمونه هستند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان همدان ابراز داشت: در تمام مراحل زندگی از این بانوی بزرگوار کمک می‌طلبیم و از الگو‌های رفتاری این بانو در زندگی خود استفاده و آن‌ها را سرمشق خود قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) به ما حیا و بحث حضور در اجتماع را آموخت، گفت: حضرت فاطمه (س) ضمن اینکه در اجتماع حضور داشتند، تحکیم بنیان خانواده نیز بسیار برای‌شان اهمیت داشت.

موسوی اظهار داشت: حضرت زهرا (س) علاقه فراوانی به پدر و همسر خویش داشتند و دیگر خصوصیت مهم ایشان ایثار و ساده‌زیستی بود که بانوان باید آن را الگوی خود قرار دهند.

وی بیان کرد: شما بانوان هم که همسران‌تان در راه شهدا خدمت می‌کنند، با همراهی آنان به نوعی ایثار می‌کنید که امیدوارم حضرت زهرا (س) برایتان ثبت و ضبط کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها