استاندار همدان تأکید کرد؛

جشنواره فجر، فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی

«قاسمی‌فرزاد» گفت: جشنواره فجر فرصتی است تا خدمات دولت و دستاوردهای انقلاب اسلامی، به شکلی واقعی و وسیع منتشر شود.
کد خبر: ۵۰۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ - 22January 2022

جشنواره فجر، فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی/ اصحاب رسانه «جهاد تبیین» را در دستور کار خود قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، امروز در آئین افتتاح و رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر استان همدان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در آستانه ورود به چهل‌وچهارمین بهار آزادی است و در شرایط کنونی، اصحاب رسانه  «جهاد تبیین» را به‌شکل دقیق در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: یکی از ابعاد جهاد تبیین، تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل‌هایی که دوران قبل از پیروزی انقلاب را ندیده‌اند، است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال عوض کردن جای قاتل و مقتول‌اند، افزود: دشمنان با تبلیغات مسموم در پی آن هستند تا وضعیت پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را خوب و وضعیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را بد نشان دهند.

وی تصریح کرد: با درایت و تلاش اهل قلم و اصحاب رسانه، باید مسیری را که نظام گذشته طی کرد و مسیری که انقلاب اسلامی در پیش گرفت را مشخص و تبیین کنیم.

استاندار همدان اظهار داشت: نظام شاهنشاهی پایه و اساس خود را بر مبنای جهل و نادانی و مخفی کردن از مردم، بنا نهاده نهاده بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برخلاف نظام منحوس پهلوی، اساس خود را بر پایه علم، دانش و اتکا به درون و خودباوری بنا نهاده است.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال پیاده کردن عدالت برای همه اقشار مختلف جامعه در دورترین نقاط مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه با تدابیر جمهوری اسلامی منابع سرزمینی موجود در ایران، برای نسل‌های بعد حفظ و نگهداری می‌شود، گفت: اصحاب رسانه با تبیین واقعیات و خدمات جمهوری اسلامی، مردم را در جریان امور قرار دهند.

استاندار همدان اظهار داشت: بی‌‌شک بخشی از مشکلات موجود از دولت‌های گذشته به ارث رسیده است که دولت سیزدهم علاوه بر پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های خود، به دنبال حل و فصل مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه منکر کمبود‌ها و سومدیریت‌ها نیستیم، اما باید پیش رفت و برای پیشرفت کشور تلاش کرد، گفت: اصحاب رسانه، مزایا و نقش طرح نهضت ملی مسکن در ایجاد اشتغال و ارتقا معیشت را برای مردم تبیین کنند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: جشنواره فجر فرصتی است تا خدمات دولت و دستاوردهای انقلاب اسلامی، به شکلی واقعی و وسیع منتشر شود.

وی تاکید کرد: اهل قلم نقاط امید در اذهان مردم ایجاد کرده و یأس و ناامیدی را از جامعه دور کنند.

در پایان این مراسم، از ۲ پوستر جشنواره فجر استان همدان در بخش رسانه‌ای و بخش مردمی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها