معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران:

حضور بانوان محجبه در بالاترین رده‌های ورزشی الگویی برای جوانان است

سردار نقدی با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی شمیم گفت: حضور بانوان در بالاترین رده‌های ورزشی با حفظ حجاب و عفت اسلامی الگویی برای نسل جوان است.
کد خبر: ۵۰۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ - 22January 2022

برگزاری جشنواره ورزشی شمیم با حضور راهیان‌نور این رویداد را معنوی کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آیین افتتاح پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم ویژه خانواده کارکنان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اهواز اظهار داشت: حضور بانوان در عرصه ورزش حرکت موثری برای ایجاد شور و نشاط بین خانواده‌های این مجموعه است و بی‌شک این حرکت عظیم در طول سال نیز جریان خواهد داشت.

وی افزود: ترکیب این جشنواره با حضور کاروان‌های راهیان‌ نور در این استان شهیدپرور بعد معنوی این جشنواره را دوچندان کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: حضور بانوان در بالاترین رده‌های ورزشی با حفظ حجاب و عفت اسلامی الگویی برای نسل جوان است.

سردار نقدی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم برای افزایش نشاط، شادابی و تبادل فرهنگی بین استانهای مختلف بسیار موثر است؛ همچنین ترویج فرهنگ ورزش همواره یکی از موضوعات مهم مورد تایید رهبر معظم انقلاب بوده و نیاز است در این زمینه اقدامات شایسته‌ای در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: برگزاری این جشنواره مشت محکمی بر دهان افرادی است که مدعی هستند در نظام جمهوری اسلامی نقش بانوان در عرصه ورزش کم‌رنگ است؛ ضمن اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند مشوق خوبی برای بانوان ورزشکار برای حضور در میادین ورزشی باشد.

پنجمین مرحله جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم از دوم تا چهارم بهمن ماه به میزبانی سپاه ولی عصر (عج) با حضور بیش از ۲ هزار نفر از همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها