امام جمعه بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت تحول در مسئولیت‌های اجرایی به سمت جوان گرایی

«صفایی بوشهری» گفت: تحول در منابع انسانی مدیران و مسئولیت‌های اجرایی به سمت جوان گرایی به ویژه جوان‌های مؤمن، انقلابی و پای کار خیلی مهم و ضروری است.
کد خبر: ۵۰۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ - 22January 2022

ضرورت تحول مسئولیت‌های اجرایی به سمت جوان گراییبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» پیش از ظهر شنبه در نشست با سرپرست فرمانداری دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: تحول در منابع انسانی مدیران و مسئولیت‌های اجرایی به سمت جوان گرایی به ویژه جوان‌های مؤمن، انقلابی و پای کار خیلی مهم و ضروری است.

وی با تأکید بر جوان گرایی در مسئولیت‌های اجرایی کشور، ادامه داد: جوان نیرویی توانمند با قدرت بالای ریسک است که اگر تحصیل کرده باشد و نگاه انقلابی داشته باشد، می‌تواند فوق العاده به این نظام در گام دوم خدمت کند.

آیت الله صفایی بوشهری شهرستان دشتستان را یک منطقه فوق العاده مهم، تاریخی و اثرگذار در ایران به ویژه جنوب کشور دانست و تصریح کرد: تاریخ شهرستان دشتستان سراسر بصیرت، مجاهدت، مقاومت و بیداری است.

وی افزود: دشتستان ظرفیت و توانمندی پیشرفت و توسعه زیادی دارد که می‌توانید با نگاه جدی، همکاری، اتحاد و همدلی این شهرستان را به جایگاه در خور خود برسانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار