استاندار همدان:

فرزندان شهدا در سایه زحمات مادران قدرتمند، تربیت یافته‌اند

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه مهربانی و محبت مادران، هدیه و لطفی از جانب خداوند به آن‌ها است، گفت: فرزندان شهدا در سایه زحمات مادران قدرتمند و با اراده، تربیت یافته و رشد کرده‌اند.
کد خبر: ۵۰۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ - 22January 2022

فرزندان شهدا در سایه زحمات مادران قدرتمند، تربیت یافته‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در جلسه تقدیر از بانوان شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان تشکیل شد، اظهار داشت: زن در اعتقادات و نظام جمهوری اسلامی برخلاف غرب، از جایگاه والایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه زن‌ها در جمهوری اسلامی نقش مهمی در اجتماع و امورات بیرون از منزل برعهده دارند، گفت: تجلیل از بانوان و مادران، ارج گذاشتن به مقام شامخ زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در تاریخ اسلام و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ایشان، پذیرای زنان جامعه از این شخصیت بزرگ به عنوان الگو است.

وی بیان داشت: امروز در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حضور بانوان را به برکت انقلاب اسلامی داریم که نشان از توانایی بانوان این سرزمین است.

استاندار همدان با بیان اینکه مهربانی و محبت مادران، هدیه و لطفی از جانب خداوند به آن‌ها است، افزود: فرزندان شهدا در سایه زحمات مادران، زن‌های قدرتمند و با اراده  تربیت یافته و رشد کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: مادران و زنانی که کانون خانواده را گرم، و نشاط و شادی را به خانه و خانواده عرضه می‌کنند، قابل تشکر و قدردانی‌اند.

 قاسمی‌فرزاد تأکید کرد: زن به‌عنوان رکن اصلی خانواده و عهده‌دار تربیت نسل‌های آینده، همواره شایسته تجلیل و بزرگداشت بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار